عزیزی هادم نمی تواند در جلسه حاضر شود/ نگرانی های جدی در مورد وضعیت فوتبال وجود دارد


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842755

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امکان حضور عزیزی هادم در این جلسه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مهرداد سراج یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیش از جلسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری عزیزی هادم از دستور کار امروز خارج شده و قانونی بودن یا نبودن آن، گفت: حضور عزیزی هادم در مجمع قانونی نبود، در سال 1391 ، بن همام از حضور منع شد. هنوز امکان حضور عزیزی هادم در جلسه امروز وجود ندارد.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: بر اساس مصوبه کمیته اخلاق و مصوبه کمیته استیناف، عزیزی هادم از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های فوتبال محروم است. مجمع امروز تصمیم می گیرد و امیدواریم عاقلانه باشد. آنچه اعضای مجمع در این جلسه تصمیم می گیرند این است که آیا می خواهند راهبردی انتخاب کنند، استراتژی هماهنگی یا مقابله و انتقام؟ این موضوعی است که نمایندگان مجلس باید به آن بپردازند و این تصمیم بزرگی است که باید بگیرند. امیدوارم تصمیم عاقلانه و معقول باشد.

وی در خصوص اینکه 4 نفر از اعضای هیئت مدیره در آستانه برکناری هستند، گفت: اگر نیمی از این افراد آزاد شوند، وضعیت چگونه خواهد بود؟ در حال حاضر اعضای هیات مدیره 8 نفر هستند و حتی اگر یکی از اعضای هیات مدیره برکنار شود، جلسات متوقف می شود و او نمی تواند جلسه ای تشکیل دهد و تصمیم گیری کند. من دوست ندارم این را بگویم، اما نگرانی های جدی وجود دارد.

سراج در خصوص حل اختلاف مجیدی و هیات مدیره توضیح داد: ما چنین اختلافی به این معنا که شما فرض کنید قابل حل نیست نداریم. آخرین جلسه هیات مدیره مصوبات خوبی داشت، اعضای هیات مدیره دور هم نشستند و بحث کردند. طبیعی است که اختلافات و بحث هایی وجود دارد و این نشان از پختگی و نشاط جلسات دارد و جلسات تشریفاتی نیست و این نقطه قوت هیئت مدیره است. هیچ مشکلی حل نشدنی نیست و به چالش و بن بست خواهیم رسید.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید