کسی در استقلال؟ صددرصد گفته می شود/ بهتر بود عزیزی هادم در جلسه حاضر می شد


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842870

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: بهتر بود عزیزی هادم به این مجمع می آمد و از خود دفاع می کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ حمیدرسا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: یکسری موارد، بندها و ابهاماتی وجود داشت که باید در جلسه امروز مطرح می شد. یکی از مشکلاتی که سه چهار سال است حل نشده باقی مانده، مشکلات مالی است. توسط بازرس قانونی حسابرسی و تایید نشده است. حتی هیات مدیره و فدراسیون های سال های قبل هم اینها را تایید نکرده اند. این برای فدراسیون ما خیلی بد است که متاسفانه همینطور است. اما مجیدی و کامرانی فر قول دادند در یک جلسه فوق‌العاده غرامت بگیرند و جلسات قبلی را امضا کنند تا کار قانونی شود.

وی افزود: از سوی دیگر برکناری رئیس قبلی فدراسیون در حال بررسی بود. متاسفانه ایشان با توجه به مسائل و سوالاتی که مطرح شد نتوانستند بیایند و هیات تجدیدنظر هم رای آورد. اما بهتر است به این جلسه بیاید و از خود دفاع کند. اگر سوالات حضوری مطرح می شد به نظرم بهتر بود اما نشد. مسائل مهم دیگری نیز وجود داشت، از جمله آزادی چهار نفر از اعضای هیئت مدیره که پای صندوق های رای رفتند و همه اعضا رای دادند. اکنون در حال شمارش است تا تکلیف او مشخص شود. این باید ایده اصلی سرنوشت فوتبال کشور باشد. این زیبایی فوتبال ما نیست که 4 رئیس فدراسیون در مدت کوتاهی عوض می شوند. این همه برنامه ها را مختل می کند و هیچ برنامه ای وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص اینکه آیا جواد نکونام فصل آینده سرمربی تیم فولاد می شود، گفت: قطعا به دنبال آن هستیم. تعریف شده و قرارداد هم هست. ما سخت کار می کنیم تا بازیکنان جدید را تقویت کنیم و تیم قدرتمندی را برای لیگ پیش رو و لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم. ما تنها نماینده فوتبال کشورمان در آسیا هستیم. لیدر شدیم و به مرحله بعد رفتیم. خدایا کمک کن که اونجا هم حفاظت خوبی داشته باشیم.
وی در خصوص شایعه حضور نکونام در استقلال گفت: شایعه جدایی مجیدی را کاملا تکذیب می کنم. کی آن حرف را زد؟ شما شایعه می گویید، زیاد به این شایعات توجه نکنید.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید