جو جلسه اخراج عزیزی هادم را تایید می کند/ حضور تماشاگران در دربی قطعی نیست


ساعت: 00:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814599

سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جو این جلسه برکناری عزیزی هادم را تایید می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی، سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه هیات رئیسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از پایان جلسه در مرکز ملی فوتبال تهران، اولین جلسه رسمی در مشهد برگزار شد. این جلسه با حضور هر 8 عضو شورای فدراسیون برگزار شد.

وی افزود: دستورالعمل ها و موضوعات مختلفی را در دستور کار داشتیم و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مثل قراردادهای سرمربی تیم ملی که برخی از آنها هنوز نهایی نشده و ما را ملزم به مشورت در هیئت مدیره و تصمیم گیری کرد. در خصوص زمان تشکیل جلسه فدراسیون با توجه به الزام اساسنامه به اعلام تاریخ برگزاری جلسه که با توجه به ملاحظات پایان سال و ماه مبارک باید 70 روز قبل از تشکیل جلسه باشد. ماه رمضان و موارد مشابه تصمیماتی اتخاذ شد. برخی از پیشنهادات حامیان مالی و حامیان تیم ملی در زمینه لباس رسمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جلسه در فضایی دوستانه به پایان رسید.

اصولی گفت: با توجه به آزادی موقت عزیزی هادم هر 8 نفر رای موافق دادند و همه اعضای هیات مدیره بر این موضوع اتفاق نظر داشتند و یک رای داشتند. اما همه جا اختلاف نظر وجود دارد و قطعا در زمینه فوتبال و در حوزه فعالیت ما در هیات مدیره فدراسیون. اتفاقا این اختلاف نظر می تواند عامل موثر و مفیدی برای تصمیم گیری ها و راهکارهای بهتر بر اساس کار کارشناسی و چکش باشد.

وی افزود: در حوزه های مختلف نظرات متفاوتی وجود دارد، اما آنچه که بین ما و اکثریت اعضای هیئت مدیره معتقد به آن است، این است که مطیع رای جمعی و خرد جمعی باشیم و از حمایت های لازم برخوردار باشیم، هرچند نظر وجود دارد. یک زمان متفاوت با دوستان

سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص ادامه کار عزیزی هادم گفت: در اساسنامه فدراسیون آنچه به ما داده عزل موقت است و تصمیم نهایی را مجمع خواهد گرفت. بر اساس محاسبات و تماس ها و صحبت هایی که با اعضای جلسه داشتیم، فضای جلسه بر اساس مصوبه هیات مدیره فدراسیون است. تحلیل من این است که این تصمیم هیئت به تصویب مجمع عمومی فدراسیون می رسد.

وی در خصوص اساسنامه فدراسیون گفت: موضوع اساسنامه در دستور کار این جلسه نبود. اما در مورد اساسنامه آقای براتی توضیح کامل و مبسوط خواهند داد. در مکاتباتی که با فیفا داشتیم، درخواست زمان و مهلت برای اقدام بیشتر در این زمینه در مجلس و فیفا کردیم. منتظر پاسخ هستیم اما رایزنی ها فضای همدلی و همکاری خوبی را ایجاد کرد.

اصولی در خصوص حضور تماشاگران در دربی پایتخت گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که به من رسیده، ستاد کرونا هنوز مجوزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها اعم از مسابقات ملی، باشگاهی و لیگ برتر صادر نکرده است. از سوی فدراسیون و وزارت ورزش، اما رسما رد نشد، اما گفته شد به موقع و نزدیک به آن زمان اعلام شده است. دربی به طور رسمی اعلام شد.

اصولی درباره حضور ملی پوشان در جام جهانی گفت: با تلاش بازیکنانمان در تیم ملی و دعای خیر مردم و حمایت گروه های مختلف تیم ملی و ظرفیت بالقوه تیم ملی کشورمان، تیم ملی کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا کرد. جام جهانی رسید.» که اتفاقاً یکی از مواردی که امشب بسیار مورد توجه قرار گرفت و به طور مفصل مورد بحث قرار گرفت، تصمیمات برای به حداقل رساندن آنها بود. به خصوص برای 2 دیداری که پیش رو داریم، آخرین بازی حاشیه ای خواهد بود. ما نیز بهترین شرایط را برای حضور در جام جهانی فراهم خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای تمرکز روی این ماجرا دنبال خواهیم کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ماندن یا رفتن اسکوچیچ از تیم ملی گفت: تیمی که او گل زد و مربی ای که با آن تیم گل زد منطقا باید از او حمایت کند و به همکاری ادامه دهد.

وی درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی نیز گفت: مذاکرات در خصوص دیدارهای تدارکاتی در حال انجام است. هر وقت قطعی بشه اعلام میشه مذاکرات را کسانی دنبال می کنند که به اصطلاح دلال هستند و در این زمینه فعال هستند. آنچه ما از دوستانمان در حوزه اجرایی فدراسیون به خصوص تیم ملی می خواهیم بهترین و بالاترین است. اما به محدودیت ها و محدودیت ها نیز نگاه خواهیم کرد و این موضوع را در بهترین موقعیت ممکن قرار خواهیم داد. البته امیدوارم در 2 مسابقه آینده به نتیجه خوبی برسم تا تاثیر خود را در دیدارهای تدارکاتی ما نشان دهد.

اسولی درباره تحولات اخیر در پرونده ویلموتس گفت: رای گیری دوباره به تعویق افتاد و ما منتظر اعلام رای CAS هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید