عزیزی هادم تصمیم خود را گرفت. اسکاچ اخراج شد؟

عزیزی هادم تصمیم خود را گرفت.  اسکاچ اخراج شد؟

در جلسه ای که با حضور شهاب الدین عزیزی هادم و دراگان اسکوچیچ برگزار شد، دو طرف در مورد موضوعات مختلفی بحث و تبادل نظر کردند که هیچ یک از آنها مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت. سایت فدراسیون فوتبال فقط به این مسابقه اشاره کرد و خبری از محتوای مسابقه منتشر نکرد.

یکی از موضوعات مورد بحث در این نشست حمایت همه جانبه رئیس فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ بود. اینکه او در انتخاب و دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی آزاد است و فدراسیون فوتبال در این موضوع دخالت نمی کند.

پدر وسطی برای کمک به بازیکن و تیم ملی برای رفع سوءتفاهم با مهدی طارمی استثنا بود. مهدی طارمی پس از جدایی از تیم ملی با مدیران تماس گرفت و برای تیم ملی در دیدار مقابل لبنان و سوریه آرزوی موفقیت کرد و این پیروزی را به ملی پوشان تبریک گفت.

یکی دیگر از لحظات مهمی که اسکوچیچ را خوشحال کرد این بود که عزیزی هادم به سرمربی تیم ملی مراجعه کرد و اعلام کرد که فدراسیون فوتبال به قراردادش با او پایبند است و اگر تیم ملی به جام جهانی صعود کند، این احتمال وجود دارد که او بتواند روی نیمکت تیم ملی پوشان می نشینند. شایعه شده بود که در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی اسکوچیچ برکنار و مربی جدیدی جایگزین خواهد شد، به خصوص اینکه مبلغ فسخ قرارداد کم بود.

اسکوچیچ در جریان این مسابقه پیگیر پاداش های معوقه بازیکنان تیم ملی شد که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد با کمک دولت روی آن کار می کند.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که تیم ملی برای بازی مقابل عراق و امارات از برند مجید استفاده خواهد کرد. عزیزی هادم بر نظم در اردوی تیم ملی تاکید کرد و اعلام کرد که از تصمیمات کادر فنی تبعیت می کند. او این را روز قبل از دیدار با سرمربی تیم ملی رسانه ملی گفت.

در این جلسه همچنین مقرر شد با نظر کمیته اخلاق، اسکوچیچ در مورد دعوت از محمدحسین کنعانی زادگان تصمیم گیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید