واکنش حسینی به احتمال اخراج اسکاچ

واکنش حسینی به احتمال اخراج اسکاچ

معتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به باخت روز گذشته تیم ملی ایران از کره و انتقادات از دراگان اسکوچیچ گفت: آقای اسکوچیچ بیش از یک سال است که سرمربی تیم ملی کشورمان است و او باید “مشکل ما الان این است که نمی دانیم رئیس فدراسیون کیست. رئیس فدراسیون ما در دو سال گذشته سه بار تغییر کرده است؛ ابتدا باید ببینیم رئیس فدراسیون کیست. چرا؟ آیا باید اینقدر در مورد آقای اسکوچیچ صحبت کنیم: “هیچ جای دنیا از مربی تیم ملی صحبت نمی شود. جالب اینجاست که یک مسئول فدراسیون هرگز از آقای اسکوچیچ حمایت نکرده است، یک نفر آمده است از او حمایت کند. اگر حمایت نکنند. او را بپذیر، بگو.”

وی در خصوص دیدار روز گذشته تیم ملی ایران و کره گفت: در مورد دیدار مقابل کره باید بگویم که ما همیشه به همین شکل مقابل کره بازی کرده ایم. هر بار از خود دفاع می کردیم و منتظر اشتباهات حریف بودیم. تنها تفاوت این بار این بود که در زمان آقای کوروش فرصت داشتیم و گل بدی نخوردیم و توپ های حریف وارد دروازه ما نمی شد اما این بار در بدترین دقیقه بازی یک گل بد به ثمر رساندیم. . وقتی می خواهید در مقابل یک تیم دفاع کنید، گل اول بسیار مهم است. وقتی گل اول را می زنید، بازی تمام می شود. در زمان آقای کیروش یک بار مقابل کره 0-0 و یک بار 1-0 بودیم. اما در این دیدارها هم اگر گل اول را به ثمر رساندیم مطمئن باشید بازی را باختیم.

حسینی در پایان گفت: نمی خواهم از عملکرد تیم و انتخابی ها در بازی دیروز دفاع کنم و همه این سوالات به سرمربی برمی گردد که چرا بازیکنی را در ترکیب یا پست قرار داده است. ما به تیم ملی نزدیک نیستیم و نمی توانیم نظر قطعی بدهیم. یکی از نزدیکان تیم ملی باید دلیل این مشکلات را توضیح دهد. به نظر من اگر دیروز در این دقیقه گل نمی خوردیم، بازی 0-0 به پایان می رسید.

دیدگاهتان را بنویسید