امیدوارم اخراج عزیزی هادم تاثیری در فوتبال نداشته باشد


ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811485

عبدالصمد مرفاوی با اشاره به شایعه برکناری رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای تصمیم گیری در مورد هر موضوعی باید با دقت و منطق وارد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالصمد مرفاوی در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به صحبت های اعضای هیئت رئیسه فدراسیون برای برکناری شهاب الدین عزیزی هادم، رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: اینها مسائل حاکمیتی است و من قصد ورود به آن را ندارم. اما برای تصمیم گیری در مورد هر موضوع الف باید به دقت و منطقی معرفی شود.

وی با بیان اینکه در آستانه جام جهانی فوتبال را باید با تصمیمات منطقی ارتقا داد نه پسرفت.

پیشکسوت فوتبال کشور با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال در شرایط حساسی به سر می برد، به ما گفت: پیشکسوتان انتظار دارند در آستانه جام جهانی به علاقه فوتبال توجه شود و تیم ملی ضربه نخورد.

مرفاوی درباره اینکه برخی از منتقدان فوتبال خواستار برکناری اسکوچیچ از مربیگری فوتبال هستند و ارزیابی شما از این موضوع چیست؟ وی تصریح کرد: اسکوچیچ نتایج خوبی کسب کرده است و وقتی اوضاع خوب پیش می رود نیازی به اخراج این مربی کروات نیست و اخراج این مربی سم است.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه جام جهانی، یک تصمیم عجولانه می تواند ضربه های جبران ناپذیری به تیم ملی فوتبال وارد کند، بنابراین مسئولان فدراسیون باید قبل از هر تصمیمی به این موضوع توجه کنند.

سرمربی سابق استقلال تهران با اشاره به عملکرد استقلال با فرهاد مجیدی در لیگ برتر و جام حذفی گفت: استقلال نتایج خوبی کسب کرده است و من همیشه از کادر فنی حمایت کرده ام و هر مربی که من را هدایت کرده است از من حمایت کرده است. قهرمانی استقلال در پایان فصل باعث خوشحالی هواداران استقلال خواهد شد.

مرفاعی در مورد صحبت مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال گفت: نمی خواهم در مورد مدیریت صحبت کنم زیرا مدیریت به مرحله ای نرسیده که برنامه بلندمدت داشته باشد. برنامه های استقلال در حال حاضر کوتاه مدت است و از آنجایی که این تیم خصوصی نشده است، هر لحظه امکان تغییرات وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید