رئیس سابق فدراسیون فوتبال همچنان از عزیزی هادم دفاع می کند!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال همچنان از عزیزی هادم دفاع می کند!

شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از برکناری از هیئت‌مدیره، این بار از سوی کمیته اخلاق به مدت ۲ سال از حضور در تمامی عرصه‌های فوتبال محروم شد. داریوش مصطفوی از حامیان سرسخت عزیزی هادم مصاحبه ای انجام داد.

* مطمئن شوید که حقیقت پشت ابرها پنهان نشده است. روند برکناری عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال ایران قانونی و منطقی نیست و قطعا در پشت صحنه جریاناتی وجود دارد که افکار عمومی از آن بی اطلاع هستند. او به دلیل ارائه خدمات مثبت از کار برکنار شد و همین اتفاق سال ها پیش برای من رخ داد.

* تیم ملی فوتبال ایران که در مقدماتی جام جهانی در آستانه سقوط قرار داشت و اگر تصمیمات درستی از سوی مرد اول فدراسیون نداشتیم، سریع ترین، ارزان ترین و آسان ترین راه رسیدن به جام جهانی نبود. ممکن است. هیچ کارشناسی نمی توانست پیش بینی کند تیم ملی فوتبال ایران چند هفته مانده به پایان مسابقات مقدماتی به جام جهانی برسد. کمیته اخلاق به عزیزی دو رای داد تا دو سال حبس داشته باشد. صدور این رای غیراخلاقی است و تحت فشار صادر شده است. رای گیری آزاد، عادلانه و منطقی نیست و تحت فشار به مرحله صدور رسیده است.

*هيات رئيسه فدراسيون فوتبال كه عزيزي هادم را آزاد كرد، بايد مدارك لازم براي بركناري او را در روز بركناري ارائه مي كرد. در هفته های اخیر شواهدی مبنی بر اخراج های فردی از فدراسیون فوتبال به رسانه ها درز کرده است.

* سهم فوتبال ایران در اتفاقات خوب دنیا بسیار بیشتر است، اما انجام دیدارهای تدارکاتی برای آماده سازی جام جهانی نیازمند برنامه ریزی از گذشته است. انتظار برای نهایی شدن صعودمان، سپس انتظار برای قرعه کشی و سپس انتخاب حریفان عملا وقت تلف کردن است. فدراسیون های فوتبال جهان آینده را پیش بینی می کنند و بر اساس احتمال صعودشان به جام جهانی با حریفان مختلف وارد مذاکره می شوند. کانادا در برنامه های خود جای خالی داشت و پیشنهاد ایران را پذیرفت. السالوادور چنین شرایطی را نداشت و پاسخ منفی داد.

* روسای فدراسیون ها با لغو بازی های دوستانه با هیچ رقیبی، امنیت کار خود را به خطر نمی اندازند و نمی توان چنین انتظاری داشت. تیم های بزرگی مانند برزیل، آرژانتین، آلمان و فرانسه از مدت ها قبل برنامه ریزی کرده اند و باید در کوچک ترین فرصت به دنبال ایجاد بازی های تدارکاتی باشیم.

* منبع: روزنامه آرمان

دیدگاهتان را بنویسید