موضع مبهم رئیس فدراسیون فوتبال برای آینده تیم ملی/ حمایت صریح از عزیزی هادم اسکوچیچ; با تاریخ انقضا؟! + فیلم

ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803481

رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین تمرین تیم ملی ایران موضع مبهمی در حمایت از تیم فعلی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان دور دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در بحرین موفق شد با اقتدار و با کسب 12 امتیاز از 4 مسابقه، تمامی حریفان خود را شکست دهد و به عنوان رهبر مرحله نهایی انتخاب شود.

در آن دوره رقابتی که تیم ملی فوتبال اصلا شرایط خوبی نداشت. یوزپلنگ ایرانی با هدایت دراگان اسکوچیچ موفق شد از مرگ بگریزد و این موفقیت اولین نتیجه تیم مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال بود. این در حالی است که رئیس فدراسیون فوتبال پس از ورود به تهران موضع چندان روشنی درباره شرایط تیم ملی نداشت.

شهاب الدین عزیزی یکی از مسئولانی که در گفت و گو با رسانه ها گفته بود ادامه همکاری با شاگردان دراگان اسکوچیچ با وجود قرارداد تدریجی تیم ملی کرواسی منوط به بررسی و تایید هیات مدیره فدراسیون است، در نهایت با توافق با تیم ملی کرواسی موافقت کرد مقدماتی جام جهانی . روی نیمکت سفید بنشین.

از آن زمان به بعد اما این موضع نه چندان روشن و مبهم همچنان باقی مانده است و در تمام هفته ها و ماه های گذشته تغییر چندانی نکرده است. علیرغم نتایج مطلوبی که ملی پوشان تحت هدایت تیم فعلی کسب کردند، هیچ گاه حمایت شش پا و جایگاه محکم رئیس فدراسیون فوتبال احساس نشد و این موضوع در آخرین تمرین یوز دیده شد.

شهاب الدین عزیزی خادم در تمرین تیم ملی فوتبال برای آماده سازی برای دیدار مقابل تیم ملی عراق که در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد، مجددا از اعضای تیم ملی و کادرفنی از موضعی مبهم حمایت کرد. گفت: فوتبال را حدس بزن. جام جهانی پرباری را پیش رو داریم. خدای نکرده همه شما را با قدرت، با نظم، با برنامه ریزی و با این کادر دلسوزانه ای که داریم در این مسابقات خواهیم دید و جا دارد از آقای اسکوچیچ تشکر کنیم.

این را رئیس فدراسیون فوتبال در حین حضور در جمع اعضای اردوی تیم ملی بیان کرد که جلسات مقدماتی و رساندن آمادگی تیم ملی به پایان مسابقات تفسیر می شود.

در آستانه مناقشه حساس با تیم ملی عراق و شرایط سخت بازیکنان تیم ملی در خصوص محدودیت های تاج گذاری و پرواز، این اقدام رئیس فدراسیون فوتبال به خودی خود عجیب بود و شاید برای روشن شدن موضوع باید گفت. حتی امارات منتظر بمانند.

خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید