سلیقه کارشناس فوتبال از اخراج عزیزی هادم

سلیقه کارشناس فوتبال از اخراج عزیزی هادم

ابراهیم قاسم پور در خصوص برکناری شهاب عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال در آرای اعضای هیئت مدیره گفت: اگر اسناد و مدارک و شواهدی وجود دارد باید به افکار عمومی ارائه شود تا قانع شوند. اگر تخلفی مرتکب شده باشد و به آن رسیدگی شود، این حق طبیعی هیئت مدیره است که این کار را انجام دهد.

وی افزود: اگر این کار روی اسناد انجام می شد خیلی خوب بود. باید جلوی اقدامات غیرقانونی گرفته شود. این یک اتفاق نادر بود. در فدراسیون های قبلی هم اقداماتی صورت گرفت و مواردی بود که خیلی مشخص نبود و هیچکس به آنها رسیدگی نمی کرد. امیدوارم این قانون و حق ادامه داشته باشد.

این کارشناس فوتبال گفت: هرکسی مرتکب جرمی می شود باید عواقب آن را بپذیرد، این را به فال نیک می گیرم و امیدوارم همه دستگاه ها برای کنترل و جلوگیری از فساد همین کار را انجام دهند.

کاسم پور با اشاره به شرایط فدراسیون عزیزی هادم گفت: وقتی آمد خیلی کارها را می خواست انجام دهد. به ندرت پیش می آید که یک رئیس در ابتدای کارش قول بدهد. امیدوارم هرکس به جای او آمد به اصول کار و چارچوب قوانین و مقررات احترام بگذارد. این قوانین علیه ما در فیفا و آسیا مشکل ساز شده و این شرایط باید تغییر کند. کسانی که رای می دهند بسیار مهم هستند. فردی که کار می کند و سلامت روانی دارد باید سر کار بیاید، امیدوارم در انتخابات بعدی مشکلی نداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید