فاش شدن فایل صوتی ننگ فدراسیون فوتبال / بیش از 6 نفر خواستار دانلود عزیزی هادم هستند


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807725

در طول تعطیلات از دسترسی به کارت محروم شدم

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال گفت: بیش از 6 نفر از اعضای هیات مدیره خواهان برکناری رئیس فدراسیون فوتبال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد سراج یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات رخ داده در فدراسیون و درخواست اعضای هیات رئیسه برای آزادی عزیزی هادم گفت:

سراج در بخشی از سخنان خود درباره اینکه آیا اعضای هیئت مدیره آرای لازم برای برکناری عزیزی هادم را دریافت خواهند کرد یا خیر، گفت: در واقع 11 نفر در هیئت مدیره حضور دارند که دو نفر از آنها از نظر قانونی فعال نیستند. این دو عضو که نایب رئیس هستند، پست های غیر اجرایی محسوب می شوند و در واقع کرسی در فدراسیون ندارند.

وی افزود: 8 نفر دیگر و یک نفر رئیس فدراسیون است اما دو سوم اعضا باید در یک موضوع رای دهند و دو سوم دیگر از 9 نفر 6 نفر خواهند بود. به نظر من بیش از 6 نفر از اعضای هیات رئیسه خواهان برکناری رئیس فدراسیون فوتبال هستند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا با محرومیتی که دیروز در نظر گرفته شد حق رای دارد یا خیر، گفت: جالب اینکه هنوز به من ابلاغ نشده است اما دسترسی من به نقشه فدراسیون فوتبال پنجشنبه و فدراسیون تعطیل است. با این حال یک نوآوری جدید و مطلوب در راه است و اتفاقات خوبی در فدراسیون فوتبال در حال رخ دادن است.

وی در گفتگو با شبکه خبر در بخشی دیگر از سخنان خود از افشای فایل صوتی گلایه کرد و گفت: واقعا جای شرمندگی است که فدراسیون فوتبال به قوه قضائیه فدراسیون دستور بدهد که چه کار کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید