افشای استقلال؛ به همین دلیل هیئت مدیره خواستار آزادی عزیزی هادم هستند

شاهروک بیانی با بیان اینکه باخت 3 بر صفر نساجی مازندران مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: زورمان به همه چیز رسیده بود جز داوری. اگر صدا خفه کن الهام بخش آن کلمات را می گفت و می گفت ضعیف است، منظورش چیز دیگری بود. داور سوت های زیادی به ضرر نساجی ها زد. با دو اشتباه خودمان گل خوردیم اما داور یک اخطار بی مورد به بازیکنان داد. معلوم شد گل دوم نساجی آفساید نبود. اگر این گل با خیال راحت به ثمر می رسید شرایط بازی تغییر می کرد. می توانستیم بازی را به راحتی ببریم و نباختیم، اما عوامل زیادی باعث چنین نتیجه ای شد.

وی با اشاره به صحبت های الهامی بعد از شکست نساجی مقابل پرسپولیس، گفت: خیلی ها فکر می کردند الهامی به خاطر ضعف خودش چنین حرف هایی زده اما بحثش بر سر مشکلات بیرون زمین بود و نخواست اسمی از کسی بیاورد. در نیمه دوم خیلی بهتر شد و تنش به حدی بود که حامد لک خودش را روی زمین انداخت تا یحیی گل محمدی به دروازه بانش گفت از زمین خارج شود.

در بیانیه ای آمده است که این مسابقه به دلیل دیر رسیدن پلیس به ورزشگاه به تعویق افتاد. این موضوع تیم ما را نگران کرد و در 10 دقیقه ابتدایی بازی دو گل در سمت اشتباه دریافت کردیم. سوال بعدی لباس تیم بود که ما را خیلی اذیت کرد. مگر می شود باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس لباس کامل نداشته باشد؟ لباس ها آنقدر ناقص بود که جوراب هایشان را از مغازه خریدند. پرسپولیسی ها لباس کامل نداشتند. ما میزبان بودیم و رنگ پیراهن و شورت مشخص بود و پرسپولیس مجبور شد لباس مخالف بپوشد.

مربی نساجی ادامه داد: لباس های دو تیم به قدری شبیه بود که بازیکنان را در زمین پیدا نمی کردند. الهامی چند بار فریاد زد که با این شرایط نمی توانم بازی کنم چون معلوم نبود تیم نساجی کیست و پرسپولیس کیست. این مشکل روی اعصاب دو تیم بود و حتی زننده گل اول پرسپولیس (کمال کامیابی نیا) به داور گفت که شناسایی بازیکنان سخت است. اما پاسخ داور این بود که ناظر گفته بازی باید برگزار شود. الهام بخش اصلی لباس بود. درست است که تیم مقابل پرسپولیس بود اما نباید زور بزنند.

در بیانیه ای آمده است: عکسی از پای علیرضا حقیقی از نحوه مجروح شدن وی منتشر شده است. بازیکن حریف باید در درگیری با دروازه بان ما اخراج می شد. باز هم نیروهای ما به زمین نرسیدند. به گفته بازیکنانی که با الهامی کار کرده اند، او یکی از بهترین مربیان ایران است و اگر حرفی زده است به خاطر بزرگی اش است.

وی در خصوص اقدام هیات مدیره فدراسیون فوتبال برای برکناری شهاب الدین عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: این کار باید قبلا انجام می شد اما این بار اعضای هیات مدیره چنین تصمیم جسورانه ای گرفتند. من 40 سال است که در این فوتبال هستم، کشورهای مختلف دنیا پیشرفت کرده اند، اما ما همچنان درگیر پول داوران و مسائل مختلف هستیم، افرادی مانند میرشاد ماجدی در هیئت رئیسه فدراسیون هستند که آدم کوچکی نیست. وقتی هیئت رئیسه دید اوضاع وحشتناک است این تصمیم را گرفت، دیدند رئیس فدراسیون با کسی مشورت نمی‌کند و خواستار برکناری او شدند، هرکس رئیس فدراسیون فوتبال شد باید به مشورت ادامه دهد. اتوبوس تیم ملی اینطوری شد و بازیکن اشتباهی بعد از بازی اصلی تیم ملی دو جلسه حذف شد اما عضو هیئت مدیره به دلیل درخواست اخراج به مدت 6 ماه برکنار شد.

دیدگاهتان را بنویسید