دیدار عزیزی هادم با عاصم یوسفی / نظرسنجی از خانواده تیم ملی و بازدید میدانی از ورزشگاه 40 هزار نفری آزادی

ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791555

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رئیس فدراسیون فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، در نشستی که صبح امروز یکشنبه 21 آذرماه جاری بین علیرضا عاصم یوسفی و شهاب الدین عزیزی هادم در دفتر مدیریت مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، رئیس فدراسیون فوتبال. فدراسیون برای اولین بار صحبت کرد تدابیری برای موفقیت تیم ملی فوتبال در عرصه های بین المللی صحبت کرده اند.

برنامه های آتی فدراسیون فوتبال، امضای تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان با شورای عالی مناطق آزاد، برگزاری اردوی تیم های ملی در کیش، برنامه فدراسیون برای جام جهانی قطر، بازدید از استادیوم های فوتبال پذیرش تیم های خارجی برای بازی در ورزشگاه آزادی و همچنین دیدار آتی تیم ملی کشورمان با عراق در این ورزشگاه از دیگر موضوعات مورد اشاره عزیزی هادم بود.

سپس مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به فعالیت های انجام شده در مدت حضور خود در این شرکت اشاره کرد و به رئیس فدراسیون فوتبال گفت:

با دستور سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان همه تلاش می کنیم شرایط مناسبی را برای تیم های ملی فراهم کنیم و میزبانی شایسته از تیم های مختلف ورزشی در ورزشگاه آزادی باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی آرزوی موفقیت کرد و به مدیرعامل مجموعه “آزادی” تاکید کرد که همکاری شایسته ای با فدراسیون فوتبال داشته باشد.

در پایان جلسه بازدید میدانی حاضران از ورزشگاه 40 هزار نفری نیمه کاره انجام شد و مهندس عاصم یوسفی به معاون فنی و مهندسی توسعه دهندگان دستور داد تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و موانع پروژه اقدام کنند. تا حد ممکن.

احمد مددی رئیس مجموعه ورزشی آزادی، سعید ابوالفتحی سرپرست معاونت فنی و مهندسی، میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیر و ابراهیم جهانیان رئیس فدراسیون فوتبال و محسن خمار و مدیر عامل و مسئول روابط عمومی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید