ساماندهی تردد پلیس در جامعه «سلام فرمانده» / برآورد حضور 300 هزار نفری در ورزشگاه آزادی


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841695

رئیس پلیس راهور تهران به تشریح سیستم حمل و نقل این نیروی انتظامی در جامعه «سلام فرمانده» پرداخت و گفت: پیش بینی می شود حدود 300 هزار نفر در این مراسم حضور داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدحسین حمیدی درباره تمرین پلیس راهور در تجمع فرمانده سلام در ورزشگاه آزادی گفت: در ابتدا از شهروندانی که قصد حضور در این مراسم را دارند می خواهیم قبل از ساعت 12 یا 13 وارد ورزشگاه شوند. “

رئیس پلیس راهور افزود: شهروندانی که یک ساعت دیرتر به ورزشگاه آزادی مراجعه می کنند حتما خودرو خود را خیلی دورتر از ورزشگاه پارک کنند.

وی ضمن توصیه به شهروندان برای استفاده از مترو برای حضور در مراسم گفت: در صورت تکمیل فضای داخلی پارکینگ ورزشگاه آزادی، رینگ شرقی و غربی اطراف ورزشگاه و فضای ضلع جنوبی (انتهای مجموعه چوگان) تکمیل شود. ما به ناچار از حلقه چهارم استفاده خواهیم کرد. بزرگراه ها

این افسر پلیس با بیان اینکه به احتمال زیاد همزمان با برگزاری این مراسم ترافیک سنگین در محور تهران – کرج وجود دارد، گفت: افرادی که قصد دارند بعد از ظهر امروز به جای تردد از محور تهران – کرج از محورهای دیگر از جمله محور تهران – کرج به سمت کرج بروند. بزرگراه شهید.هرازی شهید همدانی و شهید لشگری.

به گفته حمیدی، حضور حدود 300 هزار نفر از علاقمندان به حضور در این مراسم پیش بینی می شود که پلیس راهور تهران با تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح مراسم فوق از ساعت 13 امروز به صورت کامل حضور پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید