طرح آرامش بهاری در 10 بقعه منتخب و شاخص استان زنجان اجرا می شود / برآورد حضور 20 هزار نفری در بقعه های شاخص استان زنجان در ایام نوروز


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814532

مدیرکل نذورات و فعالیت های خیریه استان زنجان گفت: طرح آرامش بهاری به مناسبت عید نوروز در 10 بقعه منتخب و شاخص استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محتر کرمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: طرح آرامش بهاری به مناسبت عید نوروز در 10 بقعه منتخب و شاخص استان زنجان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح از 26 اسفند 1392 تا 14 فروردین 1401 اجرا می شود، خاطرنشان کرد: 10 روحانی در بقاع منتخب مستقر خواهند شد.

حجت الاسلام کرمی افزود: طرح آرامش بهاری در آرامستان ها محلی برای بازدید، پرسش و پاسخ، برگزاری مسابقه و انجام فعالیت های فرهنگی خواهد بود.

مدیرکل نذورات و فعالیت های خیریه استان زنجان با بیان اینکه طرح آرامش بهاری همه ساله در استان زنجان اجرا می شود، گفت: برآورد می شود در طرح آرامش بهاری حدود 20 هزار نفر در امامزاده های استان به روحانیت مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه سایر اماکن و اماکن متبرکه استان به روی ایام نوروز باز و آماده پذیرایی از زائران هستند، گفت: حضور و عبادت مردم در بقاع متبرکه نوروزی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد کل کشور مشکلی ندارد. از تاج

حجت الاسلام کرمی گفت: نظارت بر تزریق واکسن بر عهده هدیه نیست.

وی بیان کرد: امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، بقعه قیدار نبی (ع)، امامزاده سید یعقوب (ع) سین کالا، امامزاده سید اسماعیل (ع) شناات، حسینیه و زینبی اعظم زنجان و امامزاده عوف (عوف) از جمله این موارد هستند. مقبره ها خوشا به حالشان که طرح آرامش بهاری در نوروز سال 1401 در حال اجرا بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید