طرح آرامش بهاری در 45 امامزاده خراسان جنوبی اجرا می شود


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815845

حجت الاسلام بهشی پور گفت: طرح آرامش بهاری با حضور 35 مبلغ بومی و غیر بومی در 45 آرامستان خراسان جنوبی اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستان، حجت الاسلام پرویز بخشی پور امروز وی در نشست خبری با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری گفت: این طرح از 28 اسفندماه آغاز و تا 13 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.

مدیرکل خیرین و خیرین خراسان جنوبی با بیان اینکه 45 بقعه متبرکه در استان با 35 مبلغ بومی میزبان این طرح خواهند بود، گفت: 162 آپارتمان در امامزاده ها و 525 امامزاده در استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به برپایی خیمه های فرهنگی و مسابقات فرهنگی در 27 بقعه استان ادامه داد: مراسم تحویل سال 1401 در 29 بقاع متبرکه استان و بازارچه های شمیم ​​هدایت در حرم های شاخص استان ساخته می شود. معرفی محصولات استان

وی در خصوص میزان هزینه های اجرای نیات اهدایی در استان گفت: امسال 6 میلیارد و 964 میلیون تن برای اجرای نیات اهدایی در استان داشتیم.


ثبت 91 نذورات جدید در خراسان جنوبی

حجت‌الاسلام بهشی‌پور با بیان اینکه امسال 91 کمک جدید در خراسان جنوبی به ثبت رسیده است، گفت: خراسان جنوبی امسال رتبه نخست کشور را کسب کرد و بیشترین کمک‌های جدید با 20 کمک مربوط به شهرستان بیرجند است.

مدیرکل کمک های خیرین و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال 5 هزار و 55 قرارداد تمدید و تمدید اجاره در استان داریم، ادامه داد: امسال 5 هزار و 239 بازدید میدانی از خیرین استانی انجام شد.

حجت الاسلام بخشی پور به بحث مطالعه قرآن و طرح حفظ قرآن کریم اشاره کرد و گفت: این طرح از سال 91 آغاز شد و تاکنون پنج هزار نفر حافظ کامل یا جزئی شده اند و در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر حافظ کل هستند. مردم در این کلاس ها شرکت می کنند. “من دارم.

وی گفت: بحث آموزش حفظ مجازی قرآن در گذشته مختص خواهران بوده و این طرح برای برادران در حسینیه امام رضا (ع) بیرجند از ابتدای نوروز سال 1400 و خواهران برگزار می شود. در محل امامزادگان باقریه (ع) بیرجند.

مدیرکل نذورات و فعالیت های خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سال گذشته 8 طرح فرهنگی در مناسبت های مختلف مذهبی در قالب طرح آموزش بهار 1400، چهارشنبه شعبان، ضیافت الهی، طرح عزاداری یاس نبوی، طرح شادی معنوی، دهه کرامت، مطبوعات دانشگاهی و دهه فجر. اجرا شد و اعتبار هزینه شده برای این طرح ها 8 میلیارد و 931 میلیون تن بود که از محل کمک های مربوطه تامین شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید