طرح آرامش بهاری در 9 آرامستان در منطقه تربت حیدریه اجرا می شود.


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816932

حجت الاسلام نواییان گفت: طرح آرامش بهاری پس از دو سال وقفه به دلیل شرایط تاج از 28 اسفندماه سال گذشته در 9 امامزاده منطقه تربت حیدریه آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام نواییان با بیان اینکه پس از دو سال وقفه به دلیل تاج گذاری، طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه سال گذشته در 9 امامزاده منطقه تربت حیدریه آغاز شده است، گفت: این طرح تا 13 فروردین ماه جاری ادامه دارد. سال

حجت الاسلام جعفر نواییان رئیس اداره نذورات و امور خیریه تربت حیدریه در جمع خبرنگاران گفت: طرح آرامش بهاری در سه محور خدمات و رفاه، فرهنگی و دینی و اطلاع رسانی و تبلیغی تدوین شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه خدماتی و رفاهی، اماکن متبرکه برای پذیرایی از زائران در حال پاکسازی و زیباسازی، تعطیلی فعالیت های عمرانی و آماده سازی اسکان است.

نواییان با بیان اینکه در هر امامزاده یک مبلغ یا مبلغ به سوالات شرعی زائران و مجاوران پاسخ می دهد، افزود: طرح آرامش بهاری تربت حیدریه در بقعه بی بی حسنی، امام رضا احمدرضا، تقاطع امام رضا(ع) جنب کارخانه بیام حشی کاشی. در ده پایین، امامزاده عبدالله در روستای گانچی، در زاوه در امامزاده سدابراهیم در روستای نصرآباد، امامزاده صدوسین در حشمت آباد و امامزاده سلیمان در روستای سلطان سلیمان و در شهر مهولت در امامزاده محمدزاده محمد.

وی همچنین گفت: شب گذشته آیین ویژه ای در این مراسم به مناسبت تحویل سال به منظور افزایش دانش زائران و ایجاد فضای شاد برای کودکان برگزار شد.

رئیس اداره نذورات و امور خیریه تربت حیدریه ادامه داد: مراسم ویژه روز جمهوری اسلامی 13 فروردین و مراسم فرهنگی 13 فروردین همزمان با روز طبیعت در آرامستان های بهار برگزار می شود. پروژه آرامش

نوایان افزود: در قالب دوازدهمین طرح جذب نیرو که برای دومین بار در منطقه برگزار می شود، بسته های معیشتی، بهداشتی و فرهنگی در 12 فروردین ماه بین نیازمندان توزیع می شود.

وی در تشریح طرح ملی پیمان دوازدهم گفت: به منظور ترویج فرهنگ ارائه خدمات اجتماعی به نمایندگی از امام زمان (عج)، این طرح در دوازدهمین روز هر ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود. در پناهگاه ها.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید