45 امامزاده و امامزاده میزبان طرح آرامش بهاری در استان یزد هستند


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815384

مدیرکل نذورات و فعالیت های خیریه استان یزد گفت: طرح آرامش بهاری با رعایت نکات بهداشتی در 45 آرامستان و آرامستان یزد اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل کمک ها و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا گفت: سال تا 13 فروردین 1401 در 45 امامزاده و امامزاده استان یزد برگزار می شود.

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری، آرامستان های سطح 5 مانند امامزاده جعفر(ع)، امامزاده سید جعفر محمد(ع)، امامزاده سید نصرالله(ع)، شاهزاده فاضل(ع) همگی از یزد و امامزاده عبدالله (ع) بافق 16 امامزاده سطح 2 و 24 امامزاده سطح 3 مجریان ویژه برنامه های نوروزی هستند.

زارع زاده افزود: برگزاری مراسم ویژه تحویل سال، برپایی خیمه های معرفت، برپایی غرفه های انتظار و مهدویت، کودک و نوجوان، مشاوره، عفاف و حجاب، برگزاری ویژه برنامه ها و مناسبت های فرهنگی و قرآنی، نصب تابلوهای نمایشگاهی. از جمله برنامه های طرح آرامش بهاری است. .

وی افزود: ویژه برنامه هایی از جمله نمایش فیلم خانواده و مهدویت، ارائه چهره های مطرح و تاثیرگذار واقعه عاشورا به صورت الکترونیکی و جذاب و زیارت مجازی حرم اهل بیت(ع) برای آینده پیش بینی شده است. روزها.”

زارع زاده از حضور مبلغان در این طرح خبر داد و تاکید کرد: 25 مبلغ از شهر مقدس قم و 12 مبلغ بومی به صورت حضوری در خیمه های معرفت اولیای الهی فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل امور خیریه و خیرین استان یزد افزود: این طرح یکی از طرح های این سازمان برای انفاق و نیکوکاری با رویکرد فرهنگی و مذهبی و خدمت رسانی به زائران است که پیگیری می شود.

وی گفت: تقویت باورهای دینی مسافران نوروزی و بسترسازی برای حضور اقشار مختلف مردم در حرم ائمه اطهار از دیگر اهداف طرح آرامش بهاری است.

زارع زاده در پایان به اجرای طرح شمیم ​​حضور (نمایشگاه دستاوردهای زنان متاهل) و همچنین دوازدهمین طرح انتصاب (حمایت از خانواده مستضعف از تاج و تخت و نیازمند به حضرت مهدی (عج)) اشاره کرد و گفت: با آرزوی برای خدمت. در این زمینه می توانند به امامزادگان برجسته استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید