طرح ساحل یار در ایام نوروز در هرمزگان اجرا می شود/ بخشی از وظایف حفاظت از سواحل زیبای هرمزگان به داوطلبان واگذار می شود.


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1815990

یکی از دوستان از اجرای طرح ساحل یار در ایام نوروز در استان هرمزگان خبر داد و گفت: بخشی از وظایف حفظ سواحل زیبای هرمزگان را به داوطلبان واگذار می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ مهدی دوستی در خصوص پروژه ساحل یار نیز گفت: بر اساس برآورد 5 میلیون نفری مسافران نوروزی که استان هرمزگان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده اند، حفاظت از سواحل هرمزگان یکی از دغدغه های اصلی استان و سایر دستگاه های دولتی در این ایام است. .

وی افزود: هرمزگان از خط ساحلی حدود 3 کیلومتر استفاده می کند که با محاسبه خط ساحلی و جزایر، بیشتر این خط ساحلی در ایام نوروز مورد استفاده مسافران قرار می گیرد، بنابراین استاندار در نظر دارد با سایر نهادها از جمله نیروی انتظامی، سازمان حفاظت از آب و هوا همکاری کند. محیط زیست و جمعیت هلال احمر با استفاده از توان داوطلبان مردمی به ویژه سازمان های مردم نهاد و گروه های گردشگری برای حفاظت از سواحل هرمزگان در حوزه حفاظت از سواحل از تخریب، مقابله با آلودگی سواحل و هدف قرار دادن مسافران اقداماتی برای ایمن سازی استفاده از مناطق دریایی و اسکان در مکان های مناسب.

استاندار هرمزگان گفت: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای ارتقای فرهنگ عمومی برای حفظ محیط زیست و جایگاه اجتماعی یکی از برنامه های کلان بخشداری هرمزگان است و در این راستا بخشی از تعهدات را برای حفاظت از سواحل زیبا بر عهده داریم. هرمزگان برای داوطلبان چون مردم بهترین حامیان طبیعت و میراث اکولوژیکی استان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید