ساماندهی حمل و نقل شهرداری تهران برای جامعه «سلام فرمانده».


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841667

شهرداری تهران خدمات ویژه ناوگان حمل و نقل شهری تهران را برای شهروندان و خانواده های شرکت کننده در گردهمایی بزرگ «سلام فرمانده» اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس ، اجتماع خانواده سلام فرمانده امشب در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در این بین ممکن است برخی از شهروندان تهرانی تمایل داشته باشند با وسایل نقلیه عمومی در این مراسم شرکت کنند که این موضوع باعث شده معاون حمل و نقل و ترافیک تهران در این مراسم اعلام کند. اقداماتی را برای حضور حداکثری مردم انجام داد.


استقرار اتوبوس در 15 نقطه شهر

بر این اساس، با توجه به تجمع بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» در روز پنجشنبه ۱۴ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران، مترو، اتوبوس‌ها و پارک‌های تاکسیرانی تهران خدمات ویژه‌ای به شهروندان حاضر در این مراسم از جمله شرکت واحد ارائه می‌کنند. و اتوبوس در حومه شهر جهت رفاه حال شرکت کنندگان با حداکثر ظرفیت ارائه خدمات حمل و نقل از سه نقطه تهرانپارس – میدان خراسان – پایانه هواران – شهید محلاتی – فلکه سوم تهرانپارس – میدان رسالت – میدان راه آهن – بازار دوم نازی آباد – – میدان انقلاب (ترمینال کاوه) – پایانه آزادی – فلکه دوم صادقیه – میدان دولت آباد اول – 13 آبان – میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و در پایان مراسم شرکت کنندگان به جایگاه اصلی خود بازگردانده می شوند.


نظارت بر لحظه ازدحام مسافر و اعزام قطار اضطراری

شرکت راه آهن شهری و حومه تهران (مترو) با حداکثر ظرفیت و تمهیدات لازم برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان در تمامی خطوط به ویژه خطوط دو، چهار و پنج که پذیرای مسافران بیشتری هستند، آماده خدمت رسانی به شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ است. متعاقبا، پذیرش از ساعت 15:00 تا پایان مراسم و بازگشت کامل کلیه شرکت کنندگان، تعداد قطارهای خط 5 مترو تهران به دلیل حجم مسافر افزایش می یابد و کلیه قطارهای سریع السیر در ورزشگاه آزادی.

همچنین به منظور تسهیل در تردد مسافران از ایستگاه چیتگر به سمت ورزشگاه آزادی و برگشت، هماهنگی های لازم با تاکسیرانان و اتوبوس ها انجام شده است.

این در حالی است که میزان ازدحام در ایستگاه های مترو به سرعت رصد می شود و در صورت نیاز قطارهای اضطراری برای جابه جایی بهتر و سریعتر مسافران اعزام می شوند.


نصب رایگان 300 وانت

همچنین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مراسم «سلام فرمانده» خدمات ویژه ای برای شهروندان خواهد داشت و به همین منظور 300 مینی بوس در 6 نقطه به صورت رایگان به شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ خدمات رسانی می کنند. یکی از اولویت های سازمان تاکسیرانی خدمات رسانی به شهروندان با استفاده از مترو است. به همین منظور مینی بوس مستقر در ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی این شهروندان را به ورزشگاه منتقل می کند.

تاکسی های دارای مینی بوس توسط شهروندانی که در این مراسم شرکت می کنند با خودرو حمل می شوند و در پیست کنار استادیوم پارک خواهند کرد.

علاوه بر موارد فوق در 4 نقطه در بزرگراه حکیم – خیابان جهاد، خیابان ولیعصر – خیابان جهاد (ضلع شرقی ورزشگاه)، بزرگراه حکیم – خیابان چوگان، خیابان ولیعصر – چوگان (ضلع غربی ورزشگاه) خدمات و ترانسفر انجام می شود. از شرکت کنندگان به ورزشگاه پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید