حمل و نقل فولاد مبارکه به عنوان نمونه حمل و نقل استان اصفهان انتخاب شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور روز سه شنبه 8 آذرماه در این همایش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت کاهش تصادفات در کشور گفت: در حوزه تصادفات 33 واحد و سازمان ها مسئول هستند که در این میان 8 واحد نقش مهم تری دارند که یکی از آنها پلیس هستند. بنابراین در صورت عدم هماهنگی و هم افزایی همه این سازمان ها و دستگاه ها نمی توان شاهد کاهش تصادفات و فوتی ها بود.

مومنی تصریح کرد: در استان اصفهان هماهنگی و هم افزایی خوبی بین مدیران، مسئولان و کارکنان نهادهای سرپرستی وجود دارد. اما این هماهنگی باید بیشتر و بهتر باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور افزود: حدود 6 درصد از جانباختگان تصادفات در سراسر کشور مربوط به استان اصفهان هستند.

وی گفت: حدود 7 درصد تصادفات در محورهای برون شهری استان کاهش یافته است. اما با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حوادث باید به حداقل برسد، این آمار راضی کننده نیست.

مومنی خاطرنشان کرد: در چند ماه باقی مانده از سال و با توجه به آغاز طرح زمستانی پلیس راهنمایی و رانندگی در کشور باید تلاش ویژه ای برای حفظ همین روند کاهش و کاهش بیشتر صورت گیرد.

70 درصد خدمات حمل و نقل اصفهان به مناطق خارج از استان متصل است

محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در این همایش گفت: شرایط حمل و نقل امروز استان اصفهان از نظر زیرساخت ها و تجهیزات خدماتی مناسب به ویژه برای خدمات خارج از شهر مناسب نیست.

میرحیدری افزود: هر ساله شاهد کاهش تصادفات و تلفات هستیم که با تلاش شبانه روزی ناوگان حمل و نقل استان این امر محقق شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: دولت با توجه به ترافیک سنگین در استان اصفهان باید به حوزه حمل و نقل این استان توجه ویژه داشته باشد. همچنین وزارتخانه های مختلف باید توجه بیشتری به اصفهان داشته باشند.

وی ادامه داد: میدان مرکزی کشور در حوزه حمل و نقل بار و مسافر در استان اصفهان است و نزدیک به 70 درصد خدمات حمل و نقل به محدوده خارج از استان متصل است و مردم و نهادهای استان باید این مسئولیت سنگین حمل و نقل استان را بر عهده دارند

میرحیدری تصریح کرد: باید منابع و تجهیزات و بودجه برای این استان و محورهای مواصلاتی تخصیص داده شود تا با توجه به ماموریت های متعدد، ماموریت اصلی به نحو احسن انجام شود.

فولاد مبارکه دارای بزرگترین ناوگان حمل و نقل صنعتی کشور است

مهدی کفایت، معاون منابع انسانی و ساماندهی شرکت فولاد مبارکه نیز در این همایش با بیان اینکه فولاد مبارکه دارای بزرگترین شهرک حمل و نقل صنعتی کشور است، گفت: فولاد مبارکه دارای 12 هزار کارمند و 13 هزار پیمانکار و در مجموع روزانه نزدیک به 25 هزار نفر است. افراد توسط ناوگان حمل و نقل این شرکت جابجا می شوند.

کفایت اضافه کرد: باید برای خدمات رسانی ایمن و با کیفیت از جمله خروج از ناوگان فرسوده و توجه به سرمایه انسانی برنامه ریزی شود.

معاون سرمایه انسانی فولاد مبارکه تصریح کرد: میانگین عمر ناوگان حمل و نقل سنگین مبارکه 13 سال است و در تلاش هستیم آن را به زیر 10 سال برسانیم و میانگین عمر حمل و نقل سبک 2 سال است که مطلوب و مطلوب است. استاندارد.”

وی افزود: ما به طور مرتب سازوکارها را کنترل و بازرسی می کنیم و مقام اول را در کنترل انقضای تاریخ انقضای لاستیک در ایران داریم.

کفایت خاطرنشان کرد: در شرکت فولاد مبارکه برای راننده و وسیله نقلیه الزاماتی وجود دارد. جلسات منظم آموزش رانندگان بر اساس نیازسنجی سالانه به صورت ماهانه برگزار می شود و حتی آموزش خانواده نیز ارائه می شود. ضمناً سلامت و کنترل راننده در جاده توسط کارگروه تحلیل تصادفات کشور با استفاده از نرم افزار انجام می شود. همچنین نصب دوربین های کنترل سرعت با کمک افسران با سابقه پلیس راهنمایی و رانندگی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون سرمایه انسانی فولاد مبارکه افزود: استقرار نیروی انتظامی یاران در برنامه شرکت فولاد مبارکه برای ارتقای بیشتر ایمنی حمل و نقل قرار گرفت.

اصفهان صنعتی ترین استان کشور است

اصغر زارع رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در این همایش گفت: استان اصفهان یکی از استان های تاثیرگذار در حوزه حمل و نقل است.

زارع افزود: اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور دارای 9000 واحد تولیدی و صنعتی، 70 شهر و ناحیه صنعتی است و 70 درصد فولاد کشور در این استان تولید می شود و البته همه این عوامل نیز از عوامل هستند. از ترافیک

وی ادامه داد: همه این بخش های صنعتی در استان عامل تردد هستند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: استان اصفهان در تمامی پست های حمل و نقل کشور در صدر قرار دارد و حدود 10 هزار راننده دارای کارت هوشمند در استان وجود دارد.

زارع خاطرنشان کرد: بر اساس تحلیل تصادفات 5 سال گذشته 58 درصد تصادفات استان در حاشیه شهرها رخ داده که این تصادفات هزار و 560 کشته و 23 هزار و 956 مجروح برجای گذاشته است.

وی ادامه داد: یکی از مولفه های تصادفات در حاشیه شهرها خدمات رسانی به مسافران شرکت ها و کارخانجات است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: صنعتی بودن استان اصفهان اهمیت حمل و نقل و جابجایی مسافر را در این استان چند برابر کرده است و سلامت کارکنان که یکی از سرمایه های این صنعت هستند از اهمیت بالایی برخوردار است.

زارع گفت: اهمیت خدمات مسافربری بر کسی پوشیده نیست و مشکلاتی در این خدمات وجود دارد. تلاش می کنیم با هماهنگی حمل و نقل مراکز صنعتی و دستگاه های ذیربط برای کاهش تصادفات، این بخش را ساماندهی و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی افزود: نقص فنی و فرسودگی لاستیک ها، استفاده از رانندگان فاقد صلاحیت و نظارت ناکافی از عوامل افزایش و اختلال در ترافیک و تصادفات است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح همیاران پلیس برای خدمات رسانی به مسافران که از سال گذشته آغاز شده، این است که یکی از افراد در خدمت انتخاب و آموزش ببیند تا مسئولیت ایمنی خود و مسافران را بر عهده بگیرد. در خدمت

زارع افزود: هدف از اجرای این طرح ساماندهی خدمات شهری و کارخانه ها و استفاده از ظرفیت کارکنان شاغل در شرکت ها و آگاهی بخشی و کاهش تلفات و تصادفات جاده ای است.

اصفهان از ابتدای سال تاکنون بیش از 140 روز ناسالم داشته است

در این همایش منصور جیش فروش مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: بیش از 12 هزار کیلومتر راه در استان اصفهان وجود دارد که با چالش هایی مانند فرسودگی ماشین آلات حمل و نقل مواجه است و نیاز به تخصیص اعتبار برای بازسازی دارد.

این سازنده شیشه با اشاره به 3 عامل جاده، وسیله نقلیه و انسان که در تصادفات نقش اساسی دارند، افزود:

30 نقطه حادثه خیز و پرخطر توسط اداره کل راه استان شناسایی شده که اصلاح آن به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان بیان کرد: مقدمات خدمات رسانی در فصل زمستان از سوی اداره راه و پلیس راه اندیشیده شده است.

وی گفت: شرایط جوی استان مساعد نیست و شاخص آلودگی برای عموم ناسالم است.

این فروشنده شیشه گفت: اصفهان رتبه نخست کم آبی کشور را دارد و در منطقه خشکسالی قرار دارد. همچنین کمبود بارندگی، خشکی زاینده رود و فعال شدن کانون های گرد و غبار باعث شده است که از ابتدای سال تاکنون بیش از 140 روز ناسالم در اصفهان داشته باشیم که باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشیم. مسئله

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ادامه داد: حدود یک میلیون خودرو، 600 هزار موتورسیکلت، 10 هزار واحد صنعتی و 450 واحد صنعتی در شعاع 50 کیلومتری اصفهان از عوامل آلایندگی اصفهان هستند و همه این موارد شناسایی شده است.

وی افزود: اقدامات زیادی برای کاهش انتشار آلاینده ها از منابع ثابت و متحرک انجام شده است.

این تولید کننده شیشه افزود: کاهش آلودگی هوا در استان اصفهان نیازمند اقدام ملی است. سازمان محیط زیست کشور، وزارت نیرو و وزارت نفت باید به توزیع سوخت پاک، گازرسانی به نیروگاه ها و نوسازی ناوگان حمل و نقل کمک کنند. اقدامات ضروری برای جلوگیری از انتشار آلاینده ها.

همکاری فولاد مبارکه با روسای پلیس راه استان برای افزایش نظم و ایمنی حمل و نقل جاده ای

صادق فرخی مدیر خدمات عمومی و اجتماعی شرکت فولاد مبارکه نیز برگزاری این همایش را راهکاری برای دستیابی به برنامه های منظم برای برگزاری سایر همایش ها و همچنین ارتقای سطح کیفی ناوگان حمل و نقل این شرکت دانست و افزود: : مبارکه فولاد امروزه در زمینه حمل و نقل دارای استانداردهای بالایی می باشد و به همین دلیل به شرکتی نمونه در این زمینه تبدیل شده است.

وی افزود: فولاد مبارکه امروز برای افزایش نظم و امنیت ترافیکی تعامل خوبی با مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان برقرار کرده و در تلاش است تا این همکاری ها را در این زمینه افزایش دهد و برگزاری چنین همایش هایی قطعا می تواند در این امر کمک کند. “

فولاد مبارک; آماده انتقال تجربه ترافیکی به ناوگان حمل و نقل صنعت کشور

علی قربانی رئیس حمل و نقل و حمل و نقل شرکت فولاد مبارکه نیز در سخنانی اظهار داشت: فولاد مبارکه امروز با توجه به گستره اقداماتی که در حوزه حمل و نقل انجام داده است به لطف خداوند تجارب زیادی در این زمینه کسب کرده است. و تلاش همه همکاران برای سیستم حمل و نقل صنعتی کشور آماده ارائه تجربیات خود در کاهش تصادفات جاده ای می باشد.

وی افزود: برنامه ریزی های زیادی برای ارتقای این ناوگان در ابعاد مختلف انجام شده تا فولاد مبارکه همواره در این زمینه پیشتاز بماند. همچنین تمهیداتی برای انتقال تجربیات ارزشمند این شرکت اندیشیده شده تا سایر گروه ها نیز از این تجربه بهره مند شوند.

در پایان این مراسم از تعدادی از مسئولان، رانندگان و نیروی انتظامی مجتمع حمل و نقل فولاد مبارکه به عنوان «نمونه قاچاق» تجلیل شد.

همچنین لوح حمل و نقل نمونه استانی به شرکت فولاد مبارکه اعطا شد.

سردار مومنی در این مراسم از بروشور افسران خدمات مسافربری رونمایی کرد. این بروشور حاوی شرح وظایف و انتظارات، اسناد حقوقی دستیاران پلیس است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از رانندگان، مسئولین و همیاران نیروی انتظامی واحد حمل و نقل شرکت فولاد مبارکه به عنوان برگزیدگان «نمونه راهنمایی و رانندگی» و کتابچه «همیاران پلیس خدمات مسافری» حاوی شرح وظایف و انتظارات، اسناد حقوقی دستیاران نیروی انتظامی توسط سردار مومنی و سایر افسران حاضر فاش شد.

دیدگاهتان را بنویسید