تجلیل از شرکت فولاد مبارکه به عنوان صنعت برتر استان و کشور


ساعت: 10:02
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1895093

در مراسم تجلیل از صنایع برتر استان و کشور که چهارشنبه 18 شهریورماه در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان برگزار شد، از شرکت فولاد مبارکه به عنوان صنعت برتر کشور تجلیل شد. استان و منتخب کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در این آئین سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس اصفهان و خانه صنعت و معدن ایران با قدردانی از خدمات ارائه شده توسط صنایع استان اصفهان در زمینه تولید و بهره وری گفت: با توجه به نامگذاری سال استفاده ظرفیت علمی در دانشگاه ها ضروری است و می تواند تأثیرگذار باشد

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان از ظرفیت های خوبی در شرکت های دانش بنیان برخوردار است، افزود: انتظار داریم در زمینه ایجاد ظرفیت های بزرگ زمینه ای برای این شرکت ها فراهم شود.

رئیس اتاق صنعت و معدن ایران گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است بنابراین نقش شرکت های دانش بنیان باید در این طرح به خوبی دیده شود.

سهل آبادی گفت: در حوزه فعالیت های صنعتی باید در جهت بهبود فرآیندهای زیست محیطی گام برداریم.

وی با بیان اینکه در شورای بهره وری در وزارت حراست برای رسیدگی به شرکت های دانش بنیان برنامه داریم، ادامه داد: این روند در همه سطوح مورد تاکید قرار گرفته است.

امیرحسین کمیلی رئیس سازمان ایمنی استان اصفهان نیز با اشاره به در نظر گرفتن 21 سهم در سراسر کشور برای معرفی بهترین صنایع کشور اظهار داشت: با وجود ظرفیت های موجود در صنعت استان اصفهان، سهم اصفهان استان 5 پارتیشن است بزرگنمایی کنید.

سبد محصولات فولاد مبارکه با تولید گریدهای ویژه متنوع شده است

بنابراین گزارش علیرضا مولوی زاده مدیر متالورژی و روش های تولید شرکت فولاد مبارکه که به نمایندگی از مدیرعامل این شرکت در این جلسه حضور داشت پس از دریافت لوح تقدیر در این مراسم بیان داشت: فعالیت در صنعت به دلیل چالش‌هایی مانند تحریم‌ها، تامین انرژی، نوسانات بازار و بسیاری عوامل دیگر بسیار دشوار است و این شرایط برای شرکت فولاد مبارکه اصفهان که با این حال پاسخگوی حداکثر نیاز بازارها و صنایع داخلی است، به دلیل اهمیت بسیار دشوارتر است. محصولات ویژه در زمینه صنعت فولاد با همکاری کلیه همکاران در فولاد مبارکه سبد محصولات این شرکت با تولید انواع گریدهای ویژه متنوع شده و با توجه به رقابت شدید در بازارهای جهانی اقدامات گسترده تری انجام می شود. در این زمینه با همکاری دانشگاه ها و شرکت های مستقر می باشد از دانش

دیدگاهتان را بنویسید