بهره برداری نهایی از وام 20 میلیارد تومانی تکمیل ورزشگاه 3 هزار نفری ابهر / تکمیل نیمه وقت ورزشگاه ابهر یکی از خواسته های مردم است.


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844455

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه ورزشگاه 3 هزار نفری ابهر به نماد ناکارآمدی تبدیل شده است، گفت: پس از اقدامات متعدد بعدی، 20 میلیارد تن اعتبار برای تکمیل این ورزشگاه جذب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهردار ابهر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ورزشگاه 3 هزار نفری ابهر در سال های اخیر از طریق توسعه اماکن ورزشی دنبال شده است، گفت: اقدامات لازم برای تکمیل این ورزشگاه از طریق وزارتخانه و استانداری انجام می شود.

وی افزود: نماینده مردم ابهر در مجلس، فرماندار، استاندار تاکنون جلسات متعددی برای جذب اعتبار و تکمیل این پروژه 15 ساله که به نماد ناکارآمدی تبدیل شده است برگزار کرده اند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه 8 میلیارد تن وام توسط محل استانی مصرف شده است، گفت: مابقی وام مورد نیاز نیز توسط وزارتخانه مصرف می شود و این میزان نیز نهایی شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه از طریق وزارت ورزش و جوانان تلاش می کنیم، گفت: به اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرده ایم که پیمانکار استخدام و قرارداد ببندند و در محل پروژه شروع به کار کنند.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین خواسته های مردم ابهر تکمیل این پروژه ورزشی است، گفت: امیدواریم با همکاری و حمایت سایر مسئولان این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد و مردم بتوانند از این سود ببرند.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید