پیشنهاد بهره برداری طولانی مدت از باشگاه آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی (ره) نیازمند 15 میلیارد اعتبار در ازای مشارکت در بهسازی/بازسازی ورزشگاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عابد حقادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ با اشاره به پیشنهادی به باشگاه ورزشی آلومینیوم اراک برای بهسازی ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) اراک گفت: به دلیل فرصت برای تماشاگران. آینده لیگ برتر و محدودیت هایی که برای بازسازی این ورزشگاه وجود دارد، پیشنهاد شد سقف 5 میلیارد تنی از سوی این اداره کل برای بازسازی بخش هایی از ورزشگاه هزینه شود.

وی با اشاره به نیاز به هزینه 10 تا 15 میلیارد تن فولاد برای بازسازی ورزشگاه افزود: با توجه به اینکه وام اداره کل ورزش و جوانان برای تعمیر ورزشگاه کافی نیست، پیشنهاد شد که دولت مجبور شود پرداخت هزینه بهره برداری طولانی مدت از ورزشگاه به عبارت دیگر با پرداخت مبلغی ناچیز از این باشگاه برای بازسازی ورزشگاه، بهره برداری طولانی مدت از ورزشگاه در اختیار تولیدکنندگان آلومینیوم قرار می گیرد.

حقدادی گفت: امیدواریم این پیشنهاد مورد قبول باشگاه قرار گیرد و همان اتفاقی که در ورزشگاه فولاد اهواز و ورزشگاه سپاهان اصفهان افتاد در اراک نیز تکرار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید