مشکل اصلی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک نور است/ انتقال ورزشگاه باشگاه باید 10 ساله باشد.


ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897265

رجاییان گفت: مشکل اصلی ورزشگاه نور است. باید ضریب لوکس نور را افزایش دهیم و پروژکتورهای 88 استادیوم باید تعویض شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی بیان کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) با قراردادی سه ساله از دوره قبل به باشگاه آلومینیوم واگذار شد، اما چیزی که دنبال می کنیم این است که با توجه به اینکه می خواهیم در این مجموعه هزینه کنیم. و استانداردهای لازم حرفه ای بودن در آن.بسازیم قطعا مدت انتقال باید حداقل 10 سال باشد.

وی افزود: مشکل اصلی ورزشگاه نور است که تاکنون با کمک فدراسیون و شرایطی که مهیا شده حداقل ها را برای برگزاری مسابقه داشته است اما برای افزایش کیفیت دو تیم. بازی‌ها، بهتر است از نظر تجمل نور، ضریب را افزایش دهیم.”

رجاییان بیان کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حال برگزاری مناقصه ارتقاء دکل های روشنایی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تاکید کرد: درخواست ما این است که مدیران مربوطه قیمت ها را واقعی ببینند تا شرکت های متقاضی کار تحریک شوند.

وی افزود: تاکنون 5 بار مناقصه برگزار شده و پیمانکار شروع به کار نکرده است زیرا قیمت ها غیر واقعی است و با توجه به اینکه 88 پروژکتور نیاز به تعویض دارند اما رقم واقعی آن چیزی نیست که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیش بینی کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید