اردوی تخصصی باشگاه آلومینیوم به زودی افتتاح می شود/ مشکلات اصلی ورزشگاه امام خمینی(ره) حل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی بیان کرد: بر بحث شفافیت در باشگاه آلومینیوم تاکید داریم و اخیرا برای چندمین بار رئیس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد که تنها باشگاه صنعتی که اسناد و هزینه ها را به طور کامل ثبت کرده، باشگاه آلومینیوم است.

وی گفت: به جز پرسپولیس و استقلال که زیر نظر سازمان خصوصی سازی اداره می شوند و باید شفاف سازی کنند، تنها باشگاهی که به بورس و سازمان خصوصی سازی اعلام هزینه کرده، باشگاه آلومینیوم اراک است.

رجاییان تاکید کرد: آلومینیوم به عنوان تنها باشگاه لیگ برتر غرب کشور باید بتواند ساختاری ایجاد کند تا فصل جدیدی در فعالیت های ورزشی باشد و در این راستا برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت در حال بررسی است.

رجاییان اذعان داشت: همانقدر که برای تیم آلومینیوم به عنوان یک باشگاه نمایشی در لیگ برتر ارزش قائل هستیم، باید در سطوح اصلی از آکادمی گرفته تا جوانان، جوانان و تیم های مطمئن نیز برنامه ریزی داشته باشیم. بنابراین اگر بخواهیم فوتبال را در اراک نهادینه کنیم باید چرخه مناسبی برای بازیکن سازی و ایجاد انگیزه در شهر اراک به ویژه در حاشیه شهر و روستاها داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم خاطرنشان کرد: آکادمی فوتبال آلومینیوم فعال است و مربیانی را به خدمت گرفته است که از سطح بالایی برخوردار هستند و این قول را می دهیم که آکادمی فوتبال ایرالکو یکی از نقاط برجسته فعالیت ورزشی این باشگاه در آینده نزدیک باشد. “

وی افزود: فعالیت باشگاه های فرهنگی و ورزشی در لیگ برتر منوط به اخذ مجوز حرفه ای شدن از فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال است و در این زمینه در باشگاه آلومینیوم و به موازات استانداردسازی اقداماتی انجام شده است. کار، ما همچنین مسئله حرفه ای بودن را جدی گرفته ایم.

رجاییان همچنین بیان کرد: عملیات عمرانی، احیای زمین های چمن و احداث کمپ ورزشی از جمله سیاست های باشگاه آلومینیوم است که با جدیت دنبال می کنیم و با حمایت هیئت مدیره شرکت و باشگاه کلنگ زنی کمپ اختصاصی. باشگاه آلومینیوم به زودی ساخته می شود که نوید یک اقدام اصولی در ورزش استان و کشور را می دهد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: در ابتدای فصل ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) اراک را به مرحله ای رساندیم که مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و فوتبال برگزار می شود. هیئت مدیره

رجاییان خاطرنشان کرد: مشکلات اصلی این مجموعه با کمک شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برطرف می شود تا در دراز مدت به باشگاه آلومینیوم واگذار شود و پس از واگذاری باشگاه، تمام هزینه ها و نگهداری ورزشگاه به عهده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید