بهسازی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است/ نواقص ورزشگاه چمران ساوه امسال رفع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب; ساوه در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه شهید چمران گفت: یک ماه قبل و بعد از عقد قرارداد با پیمانکار، کار بازسازی ورزشگاه آغاز شده و بحث صندلی های ویژه، جایگاه تماشاگران، سرویس های بهداشتی و سکوها در حال انجام است. دستور کار.

وی افزود: موضوع بعدی بحث چمن ورزشگاه است که با توجه به شرایط منطقه باید با یک نوع چمن گرمسیری جنگل کاری شود، بنابراین در چند روز آینده این موضوع نیز به پیمانکار ابلاغ خواهد شد. پیاده سازی.

حقدادی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد امسال بتوانیم نواقص و مشکلاتی که در حد استانداردهای لیگ دسته اول مد نظر سازمان لیگ بود را اصلاح کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: برآورد اعتبار مورد نیاز برای بازسازی ورزشگاه شهید چمران حداقل 5 میلیارد تومان است که حدود 1.5 میلیارد آن تامین شده و در تلاش هستیم بقیه را جذب کنیم. .

حقدادی در خصوص ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک نیز اظهار داشت: این ورزشگاه از سال گذشته با قراردادی سه ساله به باشگاه آلومینیوم واگذار شده است، اما به دنبال این هستیم که این قرارداد بلندمدت باشد و یک قرارداد واگذار شود. ورزشگاه به باشگاه برای حداقل 10 تا 12 سال.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: برای رفع نواقص و رعایت استانداردهای AFC حدود 12 تا 15 میلیارد تومان برای بهبود زیرساخت های ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک نیاز است.

وی افزود: برای رفع ایرادات ورزشگاه امام خمینی (ره) از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور اعتباری در نظر گرفته شده و باشگاه نیز در حال هزینه کردن است، همچنین اداره کل ورزش و جوانان برای ورزشگاه اعتباری در نظر گرفته است. از محل اعتبارات استانی

حقدادی اذعان داشت: یکی از موارد مهم روشنایی ورزشگاه است که باید حداقل به 1400 لوکس افزایش یابد، البته مناقصه اخیر شرکت توسعه و تجهیز برای ارتقای برج های نور ورزشگاه موفقیت آمیز نبود.

وی خاطرنشان کرد: آماده سازی ورزشگاه برای حضور بانوان از جمله جداسازی درهای ورودی، سرویس های بهداشتی و سکوها و همچنین رفع نقص در صندلی های ویژه، صندلی های خبرنگاران و پارکینگ سرپوشیده از مواردی است که باید رعایت شود. به حساب آوردن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید