مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی: وزارت اطلاعات احتمال ترور بیولوژیک امام خمینی (ره) را قاطعانه تکذیب کرد.

مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی: وزارت اطلاعات احتمال ترور بیولوژیک امام خمینی (ره) را قاطعانه تکذیب کرد.

در پی ادعای علت رحلت امام خمینی (ره) که بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

در چند روز گذشته مصاحبه ای به نقل از آقای حمید ناچیچیان در رسانه های مجازی منتشر شد که طی آن ایشان احتمال ترور بیولوژیک امام خمینی (ره) را مطرح کردند و همچنین حاکی از وجود اسنادی در این زمینه در یکی از وزارتخانه های محترم کشور بود. اطلاعات.

پایگاه خبری جماران در ابتدا با توجه به اسناد معتبر موجود در مؤسسه نشر آثار امام(ره) این خبر را تکذیب کرد و در ادامه با استعلام از وزارت محترم اطلاعات و همچنین صحبت با خود آقای ناچیزیان به دنبال مدارک شما می گردد.

وزارت محترم اطلاعات در پاسخ رسمی به این استعلام وجود هرگونه سندی در این زمینه را قاطعانه تکذیب کردند و آقای نخچیران شخصاً اشاره کردند که آنچه ارائه کرده تنها یک احتمال اولیه بوده که دلیل روشنی برای آن وجود ندارد.منتشر شده در جماران جمله ای که هستی را تصحیح کرد

در نهایت بر خود لازم می دانیم که به همه علاقه مندان به امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی نسبت به اظهاراتی که از یک سو تاریخ انقلاب اسلامی را با تحریفات جدی و از سوی دیگر تاریخ انقلاب اسلامی را تحریف می کند برحذر داریم. روحیه و عواطف مردم شریف ایران را جریحه دار می کند و از طرفی پشتوانه منطقی ندارد و بر اساس احتمالات نادرست و غیرمستند است.

دیدگاهتان را بنویسید