کشف 18 تن کره و ماکارونی ذخیره شده در ابهر / تعطیلی فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در ابهر به دلیل گرانی


ساعت: 18:29
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839054

کشف 18 تن کره و ماکارونی ذخیره شده در ابهر / تعطیلی فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در ابهر به دلیل گرانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه نظارت در شهرستان ابهر بسیار جدی و بیشتر شده است، گفت: با وجود اینکه گروه های نظارتی متعددی در این شهرستان فعال شده اند، اما بسیج و تعدادی از مسئولان نیز از روز گذشته بر بازار نظارت و کنترل دارند. سایر تیم های نظارتی را همراهی کنید.

وی افزود: نظارت در طول روز انجام می شود یعنی. صبح و عصر در شهرها و روستاها. با این شرایط حتی در ساعات پایانی شب شخصا به مغازه ها مراجعه می کنم تا از بررسی فاکتورهای فروش برای جلوگیری از گران فروشی و فروش کمتر مطمئن شوم.

فرماندار ابهر با بیان اینکه در چند روز گذشته معاملات جدی با نانوایی ها در زمینه فروش کمتر انجام شده و چندین واحد در این زمینه پلمب شده است، گفت: چندین نانوایی نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند. اما علاوه بر این، چندین نانوایی به دلیل کیفیت خوب پخت مورد تشویق قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه با همه متخلفان برخورد می شود و فرقی نمی کند فروشگاه زنجیره ای بزرگ باشد یا کوچک، گفت: روز گذشته یکی از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ ابهر به دلیل گرانی تعطیل شد.

ذوالقدر گفت: در چند روز گذشته 8 انبار انبار در شهرستان ابهر شناسایی شد که حدود 18 تن کره و ماکارونی از آن انبارها کشف و ضبط شد. روز گذشته اما 110 کیسه آرد انباشته شده نوع 1 یارانه ای در یک انبار کشف و کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: کالاهای ضبط شده با اطلاع رسانی به مردم به قیمت های قبلی در بازارها و مراکز خرید شهرستان به فروش می رسید.

فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی اجناس به شهرستان تحویل می شود و فروشگاه های متعددی نیز به صورت اختصاصی برای توزیع نفت در این فروشگاه ها تعیین شده است. با این حال، روغن در حال حاضر در تمام قفسه های فروشگاه موجود است و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید