کشف 12 تن کره ذخیره شده و محموله برنج / کره وارد لرستان شد


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837387

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای جهاد کشاورزی لرستان:

احمدپور گفت: چندین محموله و سهمیه نفت برای لرستان در نظر گرفته شده است که روز گذشته یک محموله وارد استان شد و امروز توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد احمدپور در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: از ابتدای امسال تاکنون 12 هزار مورد بازرسی از نانوایی ها و سایر صنایع توسط تیم های بازرسی انجام شده و یک هزار و 366 مورد تخلف گزارش و دولت تحریم شده است.

وی افزود: ارزش واقعی این تعداد پرونده دو میلیارد و 500 میلیون تن است که بیشترین تخلفات در زمینه عدم احتساب قیمت، گران فروشی، کم فروشی، عدم رعایت بهداشت، تحویل کالای فرسوده، احتکار و قاچاق است. .

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی لرستان گفت: در این مدت دو مورد انباشت روغن به میزان هفت تن و برنج به میزان پنج تن کشف شد و نظارت ها همچنان ادامه دارد.

احمدپور با اشاره به افزایش قیمت آرد نان شل، گفت: متاسفانه برخی صنوف کالاهای خود را با قیمت بالاتری عرضه کردند که به سرعت حل شد و در هفته گذشته 2 هزار مورد بازرسی در استان و 170 مورد انجام شد. این تخلف 222 میلیون تن است.

وی بیان کرد: چندین محموله و سهمیه نفت برای استان در نظر گرفته شده است که روز گذشته یک محموله وارد استان شد و امروز توزیع می شود و در روزهای آینده با ورود محموله های دیگر مشکل کمبود نفت حل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید