سومین کشتی با 35 هزار تن برنج در بندر شهید رجایی پهلو گرفت / ذخیره و تحویل برنج مورد نیاز هموطنان در ایام نوروز


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814229

معاون امور اقتصادی بندری اداره کل و دریانوردی بندر هرمزگان:

خرمشکوه گفت: با پهلوگیری سومین کشتی حامل 35 هزار تن برنج در یکی از پایانه های خصوصی بندر شهید رجایی، تخلیه این کالای اساسی آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور هرمشکوه معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز از پهلوگیری یک کشتی فله بر حامل 35 هزار تن برنج وارداتی از تایلند به بندر شهید رجایی خبر داد. سال و نیاز به ذخیره و تحویل برنج مورد نیاز مردم در شب نوروز سال 1401، تخلیه این کالای اساسی در اسرع وقت به سراسر کشور آغاز شد.

وی گفت: تخلیه کشتی برنج تایلندی تا هفت روز دیگر به پایان می رسد و کالاهای اصلی پس از تشریفات گمرکی به سراسر کشور ارسال می شود.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به افزایش 92 درصدی واردات کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی از طریق 66 کشتی در 11 ماهه امسال، گفت: در مدت 11 ماه امسال 62 هزار و 948 تن. برنج وارد این بندر شد و از طریق راه آهن و جاده به استان های مقصد ارسال شد.

به گزارش خرمشکوه، دو فروند کشتی حامل 139 هزار تن گندم و جو هم اکنون در بندرعباس برای پهلوگیری در بنادر شهید رجایی در مرحله سندگیری هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید