تخلیه 437 تن کالای وارداتی در بندر شهید رجایی / انتقال محموله طبق تشریفات بارگیری تردد به محدوده بندر


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822616

یک فروند لنج وارداتی سنگین به وزن 437 تن با رعایت کلیه الزامات ایمنی و جابجایی محموله توسط این کشتی تخلیه و به یکی از مناطق منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی منتقل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ منصور هرمشکوه معاون اقتصادی بنادر هرمزگان در خصوص تخلیه موفقیت آمیز یک فروند لنج سنگین (تعداد بشکه) در بندر شهید رجایی گفت: این محموله وارداتی به طول 32.3 متر، ارتفاع 5.4 متر، 4 متر است. عرض 1 متر و وزن 437 تن کشتی با رعایت کامل رویه های حمل بار تخلیه می شود.

وی با اشاره به مراحل عملیات تخلیه و بارگیری گفت: این محموله با استفاده از جرثقیل 1200 تنی با 25 نفر و با رعایت کامل طرح بار (طرح چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری) به عنوان استاندارد و به موقع کاملاً ایمن. «از کشتی تا قاتل هشت ساعت طول کشید.

به گفته معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، این بار سنگین بر روی تراکتورهایی که از قبل در اسکله 13 مستقر بودند، بارگیری شد و پس از الحاق کامل، با رعایت کامل الزامات ایمنی برای مناطق بندری، بارگیری شد. منتقل شد.

خرمشکوه خاطرنشان کرد: این محموله پروژه که کالای سرمایه ای محسوب می شود پس از انجام تشریفات بندری و گمرکی به مقاصد مورد نظر منتقل می شود.

«ناگل» واژه ای به ظاهر هندی است که در بنادر و گمرکات جنوب بسیار رایج است.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید