ترخیص و بارگیری 140 هزار تن نفت وارداتی از گمرک شهید رجایی

ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782307

رئیس قاضی استان هرمزگان از آغاز فرآیند فرآوری و بارگیری 140 هزار تن روغن خوراکی وارداتی ذخیره شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس پس از مهلت مقرر توسط دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: پس از پایان مهلت تعیین شده از سوی دستگاه قضایی برای ترخیص 140 هزار تن روغن خوراکی انبار شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس، روند ترخیص و بارگیری این محموله بزرگ آغاز شده است.

علی صالحی افزود: در راستای استیفای حقوق عمومی و نظارت بر بازار و تعدیل قیمت ها، پس از مدت ها بلاتکلیفی و عدم تشکیل 140 هزار تن روغن خوراکی وارداتی در انبارهای گمرک شهید رجایی بندرعباس موجود است. کالاها، کامیون های سنگین و سبک بارگیری و به نقاط مختلف کشور ارسال می شود.

وی افزود: به گفته کارشناسان و مسئولان مربوطه، در صورت ادامه روند ترخیص با کندی، این محموله بزرگ در معرض تاریخ انقضا قرار می گیرد که با توجه به تخصیص ارز ملی به واردکنندگان و هزینه های انبارداری گمرک خسارت قابل توجهی به همراه خواهد داشت. ” در خزانه است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از همکاری دستگاه های متولی که در این زمینه همکاری لازم را با قوه قضائیه داشته اند، تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: در زمان انتشار، رسانه ها به ویژه صدا و سیما هم اکنون کمتر از چهار روز پس از پایان مهلت این محموله بزرگ، از خسارات ناشی از تاخیر بیت المال و بازرگانان و واردکنندگان جلوگیری می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید