صدور حکم قضایی برای ترخیص فوری ۱۹۰ هزار تن نفت وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809175

احمدی منش از دستور قضایی مبنی بر ترخیص فوری ۱۹۰ هزار تن نفت وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; دادستان کل استان هرمزگان در راستای بررسی آخرین وضعیت کالاهای اصلی دپو شده در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس صبح امروز به صورت سرزده از این مجتمع بندری بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در ترخیص و حمل صادر کرد. این کالاها به تمام نقاط کشور می رسد.

علیرضا احمدی مانس در این بازدید گفت: تصمیمات لازم برای تسریع در روند ترخیص کالاهای اساسی اتخاذ شده و دستگاه های متولی موظفند تمامی امکانات را برای ترخیص فوری اقلام انبار شده در انبارهای گمرکی و بندر و بندر شهید رجایی بسیج کنند. .

وی همچنین با حضور در محل استقرار مخازن نفت گمرک شهید رجایی بندرعباس با اشاره به مشکل ترخیص محموله 190 هزار تنی نفت وارداتی به دلیل تاخیر در صدور نتایج آزمایشات و مجوزهای مواد غذایی و دارویی، تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود در گمرک شهید رجایی بندرعباس مشکل ترخیص یک محموله 190 هزار تنی نفت وارداتی است. با صدور دستورات ویژه نتایج آزمون قضایی در کمتر از یک ساعت به دست آمد و اقدامات لازم برای ترخیص فوری این محموله بزرگ و بارگیری و ارسال آن به اقصی نقاط کشور انجام شد.

دادستان بندرعباس افزود: با توجه به مشکلات کارخانه روغن خوراکی حیات در تامین مواد اولیه، مقرر شد با هماهنگی های انجام شده، 400 تن مواد اولیه برای این کارخانه تامین شود تا ظرفیت خطوط تولید به حداکثر برسد. با اداره کل ” معدن و تجارت “.

در بخش پایانی این بازدید، انبار اموال تملیکی 3 مورد ارزیابی و بازرسی دادستان و انقلاب مرکز استان هرمزگان و علیرضا احمدی منش قرار گرفت، ضمن بازدید از بخشهای مختلف انبار، ضمن بررسی وضعیت کالاهای موجود، دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید