ترخیص کلیه کالاهای فله در گمرک شهید رجایی بندرعباس


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817748

قهرمانی از ترخیص تمامی کالاهای فله در گمرک شهید رجایی بندرعباس و به صفر رساندن موجودی این اقلام پس از بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار هرمز؛ وی گفت: پس از بازدید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دستورات وی مبنی بر تعیین عوارض گمرکی اموال در گمرک شهید رجایی بندرعباس، تمامی کالاهای وارداتی فله ترخیص شد و وجود این اقلام در آن گمرک افزایش یافت. به صفر

قهرمانی گفت: خوشبختانه با دستور مقام قضایی و با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، گمرکات و صاحبان کالا، تعداد 4 هزار و 594 کانتینر شامل 205 ردیف کالای فله بر اساس مبالغ آزاد شد. که طبق آمار منتشر شده، «در گمرک شهید رجایی بندرعباس در حال حاضر وجود این کالاها به صفر رسیده است.

وی همچنین یادآور شد: در روزهای اخیر اقدامات لازم برای انجام تشریفات گمرکی برای ترخیص حدود 4000 کانتینر کالای متروکه مربوط به سال 140 انجام شده است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: اتخاذ رویکرد مشکل محور و تخصصی به چالش ها و آسیب های موجود که به نوعی با وظایف و مسئولیت های قوه قضائیه به ویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه مرتبط است، مورد توجه قرار گرفته است. اقدامات و برنامه های اخیر رئیس قوه قضائیه. استان هرمزگان است، تاکید کرد: به گفته مسئولان گمرک در بازدیدهای مکرر از گمرکات و بنادر استان موثرترین و دقیق ترین بازدید از سوی رئیس قوه قضائیه صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اجرای شصت و سه دستور رئیس کل دادگستری بلافاصله پس از پایان سفر به هرمزگان در دستور کار ویژه دادگستری استان قرار دارد و به لطف خداوند متعال تمامی مصوبات نافذ و نافذ است. فوری

باید بگویم؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی رئیس قوه قضاییه در سفر اخیر خود به استان هرمزگان از مجتمع بندری شهید رجایی به عنوان یکی از مهم ترین کریدورهای ترانزیتی بین المللی و مراکز وارداتی کشور بازدید کرد. و روی مواد خام برای تولید تمرکز کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید