کشف 400 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر شهید رجایی بندرعباس


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879048

رئیس قاضی هرمزگان از کشف محموله 400 هزار لیتری سوخت قاچاق در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی مقام قضایی 20 کانتینر حاوی سوخت قاچاق (گازوئیل) که به عنوان «روغن پایه» اعلام شده بود، شناسایی و ضبط کردند.

وی افزود: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و برای تکمیل مراحل تحقیقات از محموله نمونه برداری شد که در نتیجه مشخص شد کالای اظهار شده (روغن پایه) با کالای کشف شده (قاچاق) متفاوت است. سوخت گازوئیل).» امکان قاچاق و قاچاق سازمان یافته از طریق منابع رسمی در این زمینه قابل بررسی است.

رئیس قاضی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این محموله بزرگ سوخت در محل یکی از شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی کشف شد.

قهرمانی ادامه داد: به منظور بررسی ابعاد مختلف موضوع به منظور شناسایی، دستگیری و برخورد با متخلفان، دستورات ویژه ای صادر شده که نتیجه آن پس از تکمیل مراحل تحقیقات اعلام می شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تاکید بر اینکه پیشگیری از قاچاق بویژه قاچاق سوخت تاثیر مستقیمی در بهبود معیشت و اقتصاد جامعه دارد، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان با عزم جدی برای مقابله با پدیده شوم قاچاق سوخت. فعالیت مجاز نیست در این زمینه سودی نخواهند برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید