کشف بیش از 381 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس


ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888087

دادستان کل استان هرمزگان از کشف بیش از 381 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان تصریح کرد: با دستور مقام قضایی، ماموران نیروی دریایی ارتش ضمن اجرای طرح ضربتی و پس از تشکیل تیم های منسجم، لنگرگاه های بندرعباس را از وجود مخازن، اسکله ها و انبارهای سوخت قاچاق پاکسازی کردند.

علیرضا احمدی منش با اشاره به توقیف یک فروند شناور صیادی، یک فروند یدک‌کش، دو فروند قایق و چهار فروند تفنگ متعلق به قاچاقچیان در این عملیات اظهار داشت: ماموران در بازرسی از تفنگ‌ها و شناورهای توقیفی، 381 هزار و 900 لیتر گازوئیل کشف کردند. کشف و ضبط شد.

وی همچنین از دستگیری 8 نفر در این رابطه خبر داد و گفت: بر اساس گزارش ماموران تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل نگهداری این میزان سوخت قاچاق ادامه دارد که نتیجه آن متعاقبا اعلام می شود. .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین به آثار و پیامدهای قاچاق سوخت بر وضعیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی و حفظ و حراست از منابع طبیعی استان اقتصاد کشور، به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد او دست به منفعت‌جویی و فعالیت‌های غیرقانونی در این زمینه نزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید