کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در چابهار / قاچاقچی سوخت بیش از 20 میلیارد جریمه شد


ساعت: 08:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855255

عباس زاده با بیان اینکه 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در چابهار کشف شد، گفت: ناخدای متخلف علاوه بر ضبط گازوئیل مکشوفه به 20 میلیارد و 536 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ موسی عباس زاده محمودی در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون اظهار داشت: ماموران پایگاه دریابانی چابها در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود مشکوک به توقف شناور پس از توقف قایق شدند. جهت بازرسی مقدار 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی در ادامه بیان کرد: در این رابطه سروان متخلف دستگیر و به همراه پرونده های موجود در پرونده انتظامی در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار قرار گرفت.

موسی عباس زاده محمودی افزود: با معرفی متهم به تعزیرات حکومتی چابهار، رئیس شعبه رسیدگی کننده با عنایت به اعترافات متهم و نحوه کشف اتهام منتسب و در این رابطه سروان متخلف. گازوئیل و 536 میلیون ریال جریمه نقدی.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تعامل بسیار بالا و هدفمند زندان های استان با یگان های امنیتی، با افزایش گشت های نیروی دریایی و هوشیاری کارکنان پایگاه دریابانی چابهار، مسیرهای قاچاق سوخت در دستور کار قرار گرفت. و ذینفعان قاچاق و ارز بیش از گذشته بلاتکلیف خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید