کشف 48 تن مواد غذایی قاچاق در جنوب شرق کشور / کشف 145 هزار لیتر انبار قاچاق در زاهدان

ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785308

سردار احمد طاهری از کشف 48 تن مواد غذایی قاچاق، دستگیری عامل تیراندازی به دو شهروند چابهاری و افتتاح انبار سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با متولیان و متخلفان اقتصادی، محور مواصلاتی چابهار – 23 تن روغن نباتی خوراکی و 25 تن شکر قاچاق بدون مجوز قانونی از 2 ظرف کشف شد.

به گفته کارشناسان گمرک، وی ارزش اقلام قاچاق کشف شده را 10 میلیارد ریال عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این رابطه دو متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

عامل ترور چابهار دستگیر شد

طاهری گفت: مرد ظالمی که با تیراندازی به دو شهروند در یکی از روستاهای چابهار باعث وحشت مردم شده بود، توسط پلیس امنیت این شهرستان دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه علت تیراندازی نزاع قبلی و مدنی بوده است خاطرنشان کرد: متهم 22 ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

daa0567a 3289 45f4 abd2 33788c0d1b4f خبر خاکستری

افتتاح انبار سوخت قاچاق در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان سپس از افتتاح یک انبار سوخت قاچاق با 145 هزار لیتر فرآورده نفتی در زاهدان خبر داد و گفت: یک انبار سوخت قاچاق در زاهدان توسط پلیس امنیت اقتصادی استان شناسایی شد.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی 145 هزار لیتر نفت کوره، قیر و سایر فرآورده های نفتی و ضایعات قاچاق را که فاقد مجوز لازم بوده و به صورت غیرقانونی تهیه و حمل می شوند، کشف کردند. ضارب شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری عامل جنایت و تیراندازی در ایرانشهر

طاهری اذعان داشت: با تلاش پلیس استان در شهرستان ایرانشهر عامل شرارت و تیراندازی این شهروند ایرانی شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: این فرد در تاریخ 21 مهرماه سال جاری در پی اختلاف مالی با متقاضی، با تیراندازی به منزل این شهروند که در حین دستگیری عامل این اقدام خشن، یک قبضه کلت کمری کشف و ضبط کرده بود، موجب وحشت عمومی شد. از او.» و مقداری مهمات کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید