کشف 44 هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور/ عامل قتل جوان حشی در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808113

سردار احمد طاهری از کشف 44 هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از دو کامیون حامل سوخت در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصرهامون گفت: روز گذشته پلیس سیب و سوران در حین کنترل خودروهای عبوری در محور پسکو – هش به یک دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک شدند. پس از توقف و بررسی، 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خارج از شبکه توزیع قانونی کشف کردند.

وی افزود: طرح تشدید مبارزه با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت در راسک نیز در حال اجراست و یک دستگاه کامیون حامل 14 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان نورمکدان متوقف شده است.

طاهری با بیان اینکه در این دو عملیات 44 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد، افزود: همچنین 2 متخلف نیز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

36 تن روغن نباتی قاچاق به مقصد نرسیده است

وی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و اساسی و حمایت از تولید و منابع داخلی از روز گذشته، ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه شهید گفاری و شهید صدوقی نصرت آباد زاهدان طی عملیاتی هماهنگ و کنترل همزمان گذرگاه خودروها 2 تریلر مشکوک را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پلیس در بازرسی از این خودروها 36 تن روغن نباتی فاقد مجوز حمل کشف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

قتل هش و دستگیری متهم

وی افزود: در پی تشکیل پرونده قتل یک جوان در شهرستان هش از سوی پلیس; با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به این پرونده به ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که در نهایت در کمتر از 24 ساعت عامل قتل شناسایی و پس از تشکیل جلسه دادگاه او را به صورت مخفی در یکی از آنها دستگیر کردند. از روستاهای اطراف شهر..

به گفته طاهری، متهم در تحقیقات انجام شده علت و انگیزه قتل را نزاع با مقتول عنوان کرد که در نهایت به درگیری و تیراندازی با اسلحه منجر شد. متهم تا تکمیل پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید