کشف 95 تن نفت قاچاق از 4 کامیون در جنوب شرق کشور/ قاچاقچیان موفق به استخراج 62 هزار لیتر سوخت نشدند.

ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782932

سردار احمد طاهری گفت: در عملیات همزمان ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان در بازرسی از چهار دستگاه تریلر کانتینری 95 تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصر هامون گفت: تردد خودروهای عبوری در محور ترابری چابهار – دشتری طی یک عملیات همزمان به 4 دستگاه تریلر به همراه کانتینر مشکوک شد.

وی افزود: پلیس پس از توقف خودروها 95 تن روغن مایع مصرفی بدون مجوز قانونی کشف کرد.

طاهری ارزش اقلام قاچاق را بر اساس اعلام کارشناسان گمرک 20 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه 5 متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده در مراجع قضایی تشکیل شد.

توقیف 2 دستگاه کامیون تانک

وی همچنین از توقیف 2 دستگاه کامیون تانکر و کشف 62 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و سرمایه ملی، تکاوران پلیس سراوان 2 دستگاه کامیون حاوی 62 هزار لیتر سوخت قاچاق شامل 30 هزار لیتر را بازرسی کردند. لیتر بنزین و 32000 لیتر نفت سفید را خارج از چرخه توزیع قانونی پیدا کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه دو متخلف در این زمینه شناسایی و در مراجع قضایی تشکیل پرونده داد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از مهمترین برنامه های پلیس در سال حمایت، حمایت و پیشگیری بوده است. پلیس برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه و ذخایر ملی کشور قاطعانه به مبارزه با قاچاقچیان ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید