حذف 180 میلیارد زمین دولتی در جنوب شرقی کشور / کشف 26000 لیتر سوخت قاچاق توسط 3 کامیون

ساعت: 10:50
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778755

این به منظور برخورد با متجاوزان اقتصادی ساخته شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف 9 هکتار از اراضی دولتی به ارزش 180 میلیارد ریال برای برخورد با متخلفان اقتصادی در زاهدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصر هامون گفت: در این کلانشهر. درآمد.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از تصرف اراضی، جلوگیری از تعرض و تصرف اموال دولتی از اولویت های پلیس در برخورد با متخلفان اقتصادی است، افزود: در عملیات پلیسی در مرکز استان 9 هکتار از اراضی دولتی متعلق به یک سازمان های اداری شهرستان زاهدان که توسط عده ای سودجو و اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز می کردند با هماهنگی قضایی حذف شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و استان بلوچستان ارزش زمین های توقیف شده را 180 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عزم جدی پلیس برای برخورد با سارقان زمین و اشغالگران اراضی ملی و دولتی قاطع است و پیشگیری پلیس از اشغال وزارت خزانه داری با متخلفان برخورد می کند و بلافاصله برای اجرای تصمیمات دادگاه اقدام می کند.

29d21de6 38da 4f1e 995e 6f2c014c8a1c خبر خاکستری

کشف و ضبط 26 هزار لیتر سوخت قاچاق

حسین علیزاده مقدم ، رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان نیز از توقیف سه نفتکش در پاسگاه کوله پشتی سنگ زاهدان خبر داد و گفت: کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه و بازرسی کوله پشتی سنگی زاهدان در حین عملیات همزمان ، 3 نفتکش مشکوک شدند و متوقف شدند.

وی افزود: در بازرسی از این 3 کامیون 26 هزار و 620 لیتر گازوئیل از چرخه توزیع قانونی قاچاق شد. 3 متخلف نیز شناسایی و با تشکیل پرونده در مراجع قضایی تشکیل شد.

به گفته علیزاده محدم، پلیس برای جلوگیری از چپاول پایتخت و ذخایر ملی کشور قاطعانه و مستمر با قاچاقچیان سوخت مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید