کارت سوخت هر خودرو در ابتدای ماه 210 لیتر شارژ می شود; 150 لیتر آزاد و 60 لیتر سهمیه

کارت سوخت هر خودرو در ابتدای ماه 210 لیتر شارژ می شود;  150 لیتر آزاد و 60 لیتر سهمیه

احمد مقدار مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به استقبال خوب مردم این منطقه در استفاده از کارت سوخت شخصی گفت: این کارت ها در ابتدای هر ماه 210 لیتر (150) شارژ می شود. لیتر آزاد و 60 لیتر سهمیه) البته سهمیه آزاد آخر ماه در صورت استفاده یا عدم استفاده صفر می شود.

احمد مقدار افزود: سهمیه یارانه ای 60 لیتری بنزین در کارت های سوخت شخصی تا 9 ماه قابل نگهداری است اما سهمیه 150 لیتری رایگان در پایان هر ماه در صورت عدم استفاده و شارژ مجدد در ابتدا باطل است. از ماه آینده

وی افزود: کارت های سوخت شخصی علاوه بر سهمیه 60 لیتری یارانه ای ماهانه با سهمیه 150 لیتری سوخت رایگان نیز شارژ می شوند و در هنگام دریافت سوخت از جایگاه پس از اتمام سهمیه 60 لیتری می توانند استفاده کنند. سهمیه 150 لیتری سوخت رایگان از کارتشون.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: با توجه به پایش اطلاعاتی سامانه هوشمند سوخت، از ابتدای اجرای طرح ارتقای سیستم توزیع و بهینه سازی کارت های رایگان پمپ بنزین، مردم تا کنون استفاده از کارت سوخت شخصی و سهمیه ای و همچنین تعرفه آزاد 66 درصد افزایش یافت.

مقدار با ابراز خرسندی از همکاری شهروندان در خصوص استفاده از کارت سوخت شخصی، ادامه داد: استفاده از کارت سوخت شخصی رانندگان در جایگاه ها علاوه بر مدیریت زمان و تحلیل مصرف، به ساماندهی کارت سوخت و میزان مصرف نیز کمک می کند.

وی یادآور شد: درخواست کارت سوخت المثنی تنها با مراجعه به پلیس +10 با مدارک هویتی مالک وسیله نقلیه امکان پذیر است و ثبت نام کنندگان کارت سوخت المثنی می توانند از سایت www .epolice روند صدور کارت خود را پیگیری کنند. ir

دیدگاهتان را بنویسید