سهمیه سوخت خودروها تا 9 ماه در کارت سوخت ذخیره می شود


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896023

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: رانندگانی که کارت سوخت خودروی خود را با دو ماه تاخیر دریافت می کنند نگران نباشند زیرا سهمیه سوخت خودروهای شخصی تا 9 ماه در کارت سوخت ذخیره می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه کارت سوخت به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شود، گفت: کارت سوخت خودروهای عمومی ظرف یک ماه صادر می شود و به دست مالک می رسد.

وی با بیان اینکه در تخصیص سهمیه بنزین ماهیانه خودروها مشکلی وجود ندارد و این سهمیه ماهیانه در کارت سوخت شارژ می شود، گفت: در صدور کارت سوخت خودروهای عمومی مشکلی وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با بیان اینکه در ماه های اخیر با درخواست های زیادی برای دریافت کارت سوخت شخصی مواجه شده ایم، گفت: این امر باعث شده است که کارت سوخت گاهی با تاخیر دو ماهه و بیشتر به دست صاحبان خودرو برسد.

وی گفت: در صورت تاخیر در صدور کارت سوخت به هر دلیلی، رانندگان نگران حذف سهمیه سوخت از کارت نباشند زیرا سهمیه سوخت تا 9 ماه روی کارت ذخیره می شود و پس از دریافت نقشه قابل استفاده است.

حبیبی تصریح کرد: به تمامی ایستگاه داران در روستاها به ویژه ایستگاه های سطح شهر به اندازه کافی کارت رایگان داده شده و تذکرات لازم نیز ارائه شده است. از این رو دارندگان جایگاه های سوخت موظفند برای افرادی که کارت شناسایی سوخت ندارند، سوخت 3 هزار تومانی را با کارت رایگان تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید