علت تاخیر در صدور کارت هوشمند سوخت خودروهای سواری عدم تولید کارت است/ ترافیک صدور کارت هوشمند سوخت به حداقل رسیده است.


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819429

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته عدم تولید کارت هوشمند سوخت هوشمند خودروها باعث ازدحام متقاضیان این کارت ها شده است، گفت: این تردد تا سال آینده به حداقل می رسد. ماه .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: کارت های سوخت خودرو به سه گروه تقسیم می شوند که شامل کارت هوشمند گازوئیل، کارت هوشمند بنزین و کارت هوشمند خودرو بنزینی شخصی است.

وی افزود: صدور کارت هوشمند سوخت گازوئیل با روال گذشته ادامه دارد، بنابراین صاحبان خودروهای نفت و گاز حداکثر تا دو هفته پس از دریافت کارت منتظر خواهند ماند و در نهایت کارت تا دو هفته دیگر به دست مردم می رسد. “

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با بیان اینکه گروه دوم کارت های هوشمند برای خودروهای بنزینی شاسی بلند و مسافربری است، گفت: متقاضیان در حال ورود هستند.

وی با اشاره به اینکه ارائه کارت های هوشمند در هر دو گروه کمتر از یک ماه زمان دارد، افزود: سهمیه بنزین و گازوئیل این خودروها ماهیانه ذخیره می شود و امکان ذخیره سازی آنها وجود ندارد تا صاحبان این خودروها آسیب نبینند. در اسرع وقت کارت به دست آنها می رسد.

حبیبی خاطرنشان کرد: کارت هوشمند بنزین خودروهای شخصی تردد بنزین در سامانه به گونه ای تعریف شده است که سهمیه بنزین تا 9 ماه روی کارت باقی می ماند.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای صدور کارت هوشمند سوخت شخصی مشکلاتی وجود داشت و این کارت با تاخیر تولید و صادر شد، گفت: مدتی بود که این کارت تولید نمی شد و همین امر باعث ازدحام در بخش خودروهای هوشمند شد. ماشین های سواری .

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: خوشبختانه تکثیر کارت هوشمند سوخت شخصی از آبان ماه سال گذشته آغاز شده و با سرعت و شدت بیشتری انجام می شود و در صورت کاهش تردد این کارت ها تا آینده آینده. ماه، کارت هوشمند برای سوخت شخصی. همچنین کمتر از یک ماه دیگر تولید می شود و به دست داوطلبان می رسد.

وی تاکید کرد: شهروندانی که به دلایلی کارت شناسایی سوخت خودرو ندارند نگران سهمیه سوخت نباشند چرا که این سهمیه به مدت 9 ماه در کارت ذخیره می شود و از بین نمی رود، هرچند صدور مجدد کارت ممکن است باعث شود. با تاخیر و کارت دیر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید