کاهش زمان صدور کارت سوخت / لغو کارت در صندوق فروش پس از 6 ماه

زمان: 16:41
منتشر شده در: 24/07/1400
کد خبر: 1776585

سخنگوی شرکت ملی پخش نفت از لغو کارت های سوخت صادر شده و کارت های تعلیق شده پس از 6 ماه خبر داد و گفت: در حال حاضر زمان صدور کارت سوخت کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه کاهی در مورد زمان صدور کارت سوخت گفت: این روند به روز می شود و به محض اینکه فردی درخواست خود را در پلیس +10 ثبت کرد ، روند صدور کارت 20 روز طول می کشد که شامل بازرسی ناجا می شود ، چک شرکت “توزیع ملی شخصی سازی اطلاعات کارت سوخت و در نهایت پاکت روی کارت است و حدود 20 روز طول می کشد تا کارت به اداره پست تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه صدور کارت های سوخت به روز است و به محض ثبت درخواست خودروها می توانند به آدرس www.epolice.ir مراجعه کرده و روند را زیر نظر داشته باشند ، ادامه داد: در این سیستم کلیه مراحل صدور کارت سوخت قرار می گیرد و هنگام صدور کارت ، صاحب خودرو می تواند پس از صدور کارت سوخت و تعیین بارکد پستی آن در سایت مذکور ، با تماس با سرویس پستی مشخص شده و مدارک لازم ، کارت خود را صادر کند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی می گوید صاحبان خودرو می توانند یک هفته پس از ثبت درخواست خود ، از طریق صدور کارت با سیستم تماس بگیرند. ماه گذشته در اداره پست اداره پست بود اما از این پس کارت هایی که بیش از 6 ماه در پستخانه باقی می ماند لغو می شود ، بنابراین از هموطنان عزیز می خواهیم نسبت به دریافت کارت های صادره اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید