سوخت گیری فقط با کارت شناسایی مجاز است / ابطال کارت سوخت متخلفان جنوب استان


زمان: 13:17
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877291

راهبردهای دولت برای جلوگیری از قاچاق سوخت؛

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عرضه سوخت تنها با کارت سوخت مرتبط با همان خودرو مجاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عصر هامون علی شعبانی، معاون استاندار و استاندار ویژه ایران گفت: کارت های سوخت توقیف شد: لغو می شود.

وی افزود: علاوه بر ثبت کارت بی وصل، کارت سوخت سوخت گیری خودرو با سایر کارت ها نیز ثبت می شود.

شعبانی با بیان اینکه روزانه سوخت بسیار بیشتری در سطح شهر توزیع می شود، گفت: علت صف های طولانی نه به دلیل کمبود یا عدم تامین به موقع سوخت، بلکه به دلیل وقفه های متخلفان و دلالان است. با بسیاری از کارت های سوخت به دلایل خارج از خط دائما در صف هستند و نظم عمومی را بر هم می زنند.

متخلفان سوخت داغ نقره در ایران

معاون فرماندار و فرماندار ایرانشهر با اشاره به تصمیم کمیته سوخت شهرستان مبنی بر تشدید نظارت بر عرضه سوخت، گفت: پمپ بنزین ها موظفند از سوخت گیری با سایر کارت های خودرو، لیست روزانه و مشخصات خودرو در جایگاه جلوگیری کنند. کمیته سوخت شهرستان و منطقه توزیع نفت ایرانشهر نیز موظفند با بررسی سیستمی و عمیق، کلیه کارت‌های غیرمرتبط مصرفی را لغو کنند.

فرماندار ویژه ایرانشهر با اشاره به ساعت کاری تعیین شده برای پمپ بنزین ها، گفت: جایگاه های رسالت و نخلستان به صورت 24 ساعته و سایر جایگاه های شهرستان از ساعت 6 صبح تا 23 فعال هستند.

شعبانی گفت: عرضه سوخت در کانتینرها و مخازن غیر از باک خودرو تخلف بوده و در صورت رعایت مورد رسیدگی ماموران و جرایم سنگین قرار می گیرد.

عرضه سوخت در کانتینرها و مخازن غیر از باک خودرو تخلف است

وی گفت: فرآیند سوخت رسانی به خودروها طبق برنامه فعلی انجام شده و تغییری نکرده است.

معاون استاندار و استاندار ویژه ایران با بیان اینکه یکی از مشکلات تحویل سوخت تاخیر در صدور کارت المثنی است، افزود: شرکت پخش نفت درخواست کرده است تا برای خودروهایی که بنا به دلایلی نیاز به کارت جدید دارند کارت سوخت صادر کند. تسریع در تنظیم کارت سوخت به نام صاحب خودرو در هر زمان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید