فقط 50 جایگاه تا وصل شدن همه جایگاه ها به کارت سوخت باقی مانده / سهمیه جبرانی هنوز نهایی نشده است

ساعت: 13:17
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781007

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفت و گو با خبرنگار دانا؛

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از اتصال تمامی پمپ بنزین های کشور به سامانه کارت هوشمند تا ساعاتی دیگر خبر داد و تنها 50 جایگاه باقی می ماند. وی گفت: شایعات مبنی بر تغییر اندازه سهمیه ذخیره شده و همچنین رمز کارت های سوخت صحت ندارد و اگر فردی مشکلی دارد با شماره 09627 تماس بگیرد.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی نفت ایران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی در خصوص آخرین وضعیت اتصال جایگاه ها به سامانه کارت ملی سوخت گفت: تنها 50 جایگاه در کشور باقی مانده است که همه جایگاه ها برای عرضه بنزین با کارت هوشمند سوخت و استفاده از سهمیه دولت به این سامانه متصل هستند. در تمام ایستگاه ها.”

وی در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص کارت سوخت و همچنین تغییر رمز کارت و بازگشت آن به 4 رقم آخر شماره کارت ملی، پاسخ داد: این مشکل توسط معاونت فنی بررسی شده و تاکنون تغییری صورت نگرفته است. در رمز کارت و میزان سهمیه های رزرو شده. .

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران توضیح داد: البته امکان تهیه نسخه پشتیبان فنی و پشتیبان (پشتیبان گیری سیستم) وجود ندارد. اگر فردی این وضعیت را دارد با شماره 09627 تماس بگیرد و با اعلام شماره ثبت مشکل بررسی و مشکل حل می شود.

وی در خصوص تخصیص سهمیه سوخت جبرانی نیز گفت: در این راستا طبق دستور رئیس جمهور و قولی که وزیر نفت به مردم داده این اتفاق می افتد اما ما پیمانکار هستیم و این طرح نهایی نشده است. ما هنوز هیچ جزئیاتی دریافت نکرده ایم.”

کاهی افزود: به محض ابلاغ جزییات سهمیه سوخت غرامت بنزین به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، آن را اجرا و سهمیه اختصاص داده شده برای کارت سوخت هموطنان پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید