در مذاکرات وین هنوز سه یا چهار موضوع اصلی و جزئی حل نشده باقی مانده است

در مذاکرات وین هنوز سه یا چهار موضوع اصلی و جزئی حل نشده باقی مانده است

روز جدیدخبرگزاری اصولگرای تسنیم به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که حداقل سه یا چهار موضوع اصلی و فرعی در مذاکرات وین باقی مانده و حل نشده است. وی خاطرنشان کرد: اقداماتی در زمینه راستی آزمایی انجام شده است، اما همچنان موضوعات مهمی در بحث ضمانت‌ها و به‌ویژه تحریم‌ها روی میز است و غرب باید اقدامات لازم را انجام دهد.

خبرگزاری اصولگرای تسنیم به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که حداقل سه یا چهار موضوع اصلی و فرعی در مذاکرات وین باقی مانده و حل نشده است.

به گزارش این خبرگزاری، یک منبع آگاه به تسنیم گفت که حداقل سه یا چهار موضوع اصلی و فرعی در مذاکرات وین باقی مانده و حل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اقداماتی در زمینه راستی آزمایی انجام شده است، اما همچنان موضوعات مهمی در بحث ضمانت‌ها و به‌ویژه تحریم‌ها روی میز است و غرب باید اقدامات لازم را انجام دهد.

این منبع آگاه تاکید کرد که علیرغم ابتکارات قبلی ایران، آمریکا از زمان آغاز مذاکرات این موضوعات را به میز مذاکره موکول کرده و تمایلی به حل موضوع و بازگشت به تعهدات خود ندارد.

وی ادامه داد: ایران همانطور که قبلاً هم گفته شد به انعطاف‌پذیری خود رسیده است و توپ در میدان غرب به‌ویژه آمریکایی‌ها است تا تصمیم لازم را بگیرند. با این حال، اقدامات طرف آمریکایی همچنان شامل وارد کردن مسائل به موج عملیات روانی و رسانه ای برای طرح و سرزنش به جای مذاکرات واقعی است.

دیدگاهتان را بنویسید