تنور داغ تخلفات نانوایی ها خنک شد/ ابطال پروانه در انتظار متخلفان


ساعت: 22:33
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840457

دادستان گرگان از برخورد سریع و قاطع با متخلفان حوزه آرد و نان در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; موضوع ترویج یارانه و افزایش قیمت خرید تضمینی گندم از یک سو و کاهش سهمیه آرد یارانه ای به اصناف و صنایع از سوی دیگر بهانه ای شده است برای برخی متخلفان نانوایی برای تعطیلی زودهنگام نانوایی ها.

این مشکل همچنین باعث ایجاد صف نانوایی ها در برخی نقاط شهر شده و همزمانی این صف ها با اجرای طرح اقتصادی دولت موجب نگرانی شهروندان از عملکرد دولت شده است.

این مشکلات باعث شده تا این چالش ها در نشست هم اندیشی نماینده نانوایان استان مورد انتقاد قرار گیرد و به گفته سید محمد دهنوی معاون اقتصادی استاندار گلستان، تخلفات آرد و نان رفع می شود.

دهنوی می‌گوید: یکی از نکاتی که باید به‌طور جدی به آن اشاره کنم این است که در فصل برداشت گندم، مجوز خروج از کشور توسط گروهی یا فردی باطل شده و هیچ‌کس اجازه خروج گندم را ندارد.

وی یادآور شد: ازدحام صف‌های نان، تعطیلی بی‌موجه و مسائل اضطراری مطرح شده در این جلسه، همدلی و روند تامین مهمترین نقطه قوت به مردم است که نان اولویت دولت است و برنامه به زودی برای راه اندازی نانوایان در استان است. . اقدام صورت گرفته است.

این مسئول تاکید کرد: خط قرمز ما بحث نان مردم است و تاکید کردیم تولیدکنندگان نان معتمد مردم هستند و این سهمیه مردمی است و امیدواریم در چند روز آینده شاهد صف های شلوغ نان نباشیم.

دادستان پایتخت همچنین امروز در جلسه کارگروه آرد و نان در منطقه گلستان تاکید کرد که همه فعالان عرصه آرد و نان باید کمک کنند یارانه آرد به دست مردم برسد.

محمود سپانلو می گوید: در قوه قضائیه به فردی که امین مردم در این حوزه است اجازه خیانت نمی دهیم و اگر فردی بی رحمانه در این حوزه تخلف کرد، با او نیز ظلم می کنیم.

سپانلو خطاب به اتحادیه نانوایان و فعالان شبکه دولتی توزیع آرد گفت: خودتان وارد شوید و راه‌هایی برای نفوذ پیدا کنید.

وی بیان کرد: هر چند وظیفه ماست که با متخلفان در زمینه آرد و نان با مجازات برخورد کنیم، اما در شرایط حساس کنونی هر پرونده ای در این زمینه باید ابتدا به دادسرا ارجاع شود و اگر بررسی های ما نشان دهد که تخلف از مصادیق شکست بازار است.» و با متخلفان برخورد خواهیم کرد و مجرمان با مجازات شدید مواجه خواهند شد و در اینجا قاطعانه اعلام می کنیم که این تهدید نیست و اقدام عملی انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در صورتی که عدم نظارت منجر به خروج آرد از شبکه و بارگیری بیش از حد نانوایی ها شود، بدون اغماض با ناظران برخورد می کنیم و بلافاصله ضابطان قضایی و دستگاه های مسئول موظفند نظارت در محل بر نان را تقویت کنند. و کره.» متخلفان و به موقع به دادستان گزارش دهند.

باید دید با طرح استاندار جدید برای نانوایان و همچنین خط و نشان دادستان ناحیه گلستان به متخلفان نانوایان چه سرنوشتی برای مهمترین نیروی مردمی خواهد آمد و آیا این اقدامات می تواند مردم را کنترل کند. نارضایتی در این زمینه یا نه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید