برخورد قاطع با تخلفات نانوایی ها / بازنگری در سهمیه آرد متخلفان واحد

ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791725

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تهران گفت: سازوکار جدید با نانوایی هایی که سعی در فروش کمتر و گرانفروشی دارند، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و سهمیه اختصاص یافته به آنها بررسی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمتولا عسگری در جلسه کارگروه آرد و نان استان تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده موضوع حمل و نقل آرد در استان مطلوب است و مشکلات قبلی برطرف شده است.

وی بر لزوم درج قیمت واحدهای نان در نظر مشتریان تاکید کرد و افزود: نانوایی هایی که کمتر و گرانفروشی می کنند با سازوکار جدیدی برخورد می شود و سهمیه اختصاص یافته به آنها بازنگری می شود.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به لزوم به روز رسانی و نوسازی کارخانه های آرد در استان گفت: دستگاه های اجرایی ذیربط نظارت و ارزیابی لازم را بر روی کارخانه های آرد بر اساس چک لیست مصوب انجام دهند.

عسگری بر نوسازی کارخانه های آرد تاکید کرد و گفت: بر اساس برنامه زمان بندی، تمامی کارخانه های آرد استان باید ظرف مدت 5 سال بازسازی شوند، در غیر این صورت هر سال 20 درصد از سهمیه آنها کسر و به کارخانه های واجد شرایط واگذار می شود. “

وی با اشاره به خرید قراردادی گندم برای سایت های صنعتی که مواد اولیه اصلی آن گندم و آرد است، افزود: اداره غلات و دستگاه های مرتبط باید اطلاعات لازم را در این زمینه به کارخانه ها و واحدهای ذیربط و جامعه هدف ارائه کنند. کشاورزان استان به منظور ایجاد اختلال در روند تولید این واحدها.

معاون استاندار تهران گفت: با توجه به واگذاری مسئولیت از سوی دبیرخانه کارگروه آرد و نان استان از سمت به جهاد کشاورزی و واحدهای آن، باید توافق شود تا داوطلبان دچار سردرگمی نشوند و خدمات لازم انجام شود. ارائه شده است.

عسگری همچنین به درخواست جابجایی و جابجایی نانوایی ها اشاره کرد و تاکید کرد: جابجایی و جابجایی این واحدها پیش بینی شده است که ارائه خدمات در محله و رضایت مندی از مکان جدید تخطی نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید